Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
Kapa i bitar på kanske 30 cm, bränn ändarna så att de inte repas upp.
Värsta MacGyver-tipset! Kan nog ge en lite hardcore-poäng på gymmet. Ska se om Clas Ohlson i stan har nåt liknande i butiken.
Så: + =
Seriöst, hur gör ni för att hitta skostorlek? Det verkar inte lätt att hitta ställen där skorna kan provas. Beställer ni på nätbutiker och returnerar tills rätt storlek hittas?
PS. När jag googlade fram bilderna ovan lärde jag mig att man aldrig ska googla "snatch wraps" (utan Safe Search dvs) när man letar efter bilder på remmar.
Man mäter sina fötter och letar som en dåre efter måttabeller. Sedan är det bara att hoppas på det bästa.
Vad det gäller Adidas så har jag samma storlek på lyftarskor och deras sneakers.
PS. När jag googlade fram bilderna ovan lärde jag mig att man aldrig ska googla "snatch wraps" (utan Safe Search dvs) när man letar efter bilder på remmar.[/B]
Challenge accepted!
Och remmar heter straps och inte wraps.
Spännband av lite bredare variant är grymt skönt att göra remmar av. Gamla lite slitna spännband är skönare än nya också.
Värsta MacGyver-tipset! Kan nog ge en lite hardcore-poäng på gymmet. Ska se om Clas Ohlson i stan har nåt liknande i butiken.
Ska du göra öglor så får du sy men det räcker med en rak rem som du lägger dubbel runt handleden.
Annars är det väl som vanligt Wahlanders remmar som har bäst rykte.
Jag har de orange spännbanden, hållt i åratal men kan ta några veckor att slita till dem så de inte glider för lätt på stången. Jag slet in två par samtidigt så man har ett förberett par ifall man skulle bli av med det ena paret.