Citat:
Ursprungligen postat av Jode
Bra jävla ben! Slim guide caliper beställd  Ska bli intressant
|
Cool, öva mycket på olika människor och läs mycket om kalipermätningar med instruktioner. Finns många olika sätt att mäta på och har du sett tillräckligt många instruktionsvideos så förstår du den gemensamma nämnaren, god uppskattningsförmåga.
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek
AHHHHHHHHHHHH I LOVE YOU
Så mycket inspiration av att se din fysik. Hade jag fått bestämma hade du lagt upp pics varje dag!
|
U crazy man. En bild säger mer än 1000 ord har jag hört. Även att bilder är ett måste för bloggar att vara värda att läsa.
No pictures = no read.
Citat:
Ursprungligen postat av paatrik
Haha, gillar censuren!
En fråga dock, vad för omega-3 kör du? Hur mycket försöker du få i dig? Har börjat leta runt bland olika märken, skiljer sig markant vad gäller innehåll. Satsar du på en viss mängd omega-3 fettsyror eller riktar du in dig på någon/några specifika?
|
Findus Lax, 250g/dag = 3,5g epa/dha/dpa. Målet är 3500mg (2000mg epa + 1500 dha) på vilodagar. Annars kör jag med Pharbio Forte som kostar 2,28kr/g n-3. Det bästa valet (om man hittar den billigt, typ på nätet) om man ser till ekonomisk och energimässig kompromiss. Mest n-3/kcal/kr alltså. Annars BS-Omega3, bäst n-3/kr (typ 1,4kr/g n-3 senast jag räknade).
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Sick form och galen koll på dieten as usual!! Imponerande och ger massor med inspiration  ))
|
Kul att kunna inspirera! Tror du kommer i svinbraform till sommaren med din imponerande styrka (repsen kommer bara öka när vikten går ner ju)!
Du verkar ha koll på dieten nu. Sugen på att köra ett utomhuspass när värmen tittar fram?

Lite go dietmaud som var billig på ica denna veckan.
Funderar på att köra en Angus-vecka för det är så jävla gott. Bryta fastan med två angusburgare varje dag är inte fel på diet!
Post-WO vilodag: (dagen efter träning alltså)
09.00 årets shake (vassle/kasein/kakao/kanel/kreatin/linfrö/psylliumfrö/pumpakärnor/solroskärnor/havregryn)
12.00 rostbiff (250g) mathavre (100) champinjonsås (167) avokado (70) kvarg (125)
16.00 kylling (190) korngryn (100) mangochtunyern/kvarg (64/125) Ingefära (10) BS Proteinmeal Coconut/Chocolate (bar)
19.00 Fiskgratäng dill (350)
20.00 Kvarg/Vassle (250/22) Bär (100) BS Proteinmeal/bar Strawberry/Lemon (en)
- 3402 kcal
- 292 protein
- 320 kolhydrat
- 96 fett
Dagens (dagen efter dagen efter träning, lol)
11.00 Vassle/Kasein/Kanel/Kakao/Psyllium
12.00 Lax (2x125g) Korngryn (120) BS Proteinbar (Hazelnut/Chocolate)
16.00 Fläskfilé (250) Mathavre (100) Sparrissås (167) Vassle/Kakao/Linfrö (1 shaek)
20.00 Kvarg/Vassle (250/22) Linfrö/krossade (10) Bärmix (100g) Havregryn (22)
- 2708 kcal
- 249 protein
- 218 kolhydrat (54 kostfibrer)
- 79 fett