Med tanke på senare tidens genusdebatter på Kolozzeum slog mig en tanke. Får män som yttrar saker som: "Genus är bara en social konstruktion", "jag vill att mina barn har könsneutrala kläder" och liknande, mer sex än mindre politiskt korrekta män? Vad tror expertisen?
Den här tråden är ytterst patriarkal, men försök hålla det på en bra nivå.
Feministiska män? Låter som väldigt dumma varelser. För jämställdhet vore vettigare. Hoppas de inte får ligga, synd att föra gener för avsaknad av självbevarelsedrift vidare.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
Ptja, feministiska killar får nog ligga mer inom kretsarna där tjejerna är feminister. Typ.
De flesta vänstermän må vara omanliga, men jag tror inte det har gått så långt att de får ligga med lesbiska.
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Vi har ju personer som säger att de är feminister men som på alla uppenbara sätt inte är det. Göran Persson som bedyrade att han var feminist, han kan möjligen fått ett par ligg på det. I annat fall helt chanslös. Kapten Klänning var ju feministernas feminist och ligga gjorde han förvisso, måhända en del på det vanliga sättet. Helylle feminister får ligga mindre, machokillar som påstår att de är feminister lurar säkert nån. Kan iofs också tänka mig att en liten feminist kan få ett barmhärtighets pök av en full vänsterpartist med tovigt hår.
Tror ni den gråhåriga gubben som dyker upp nere i vänster hörn ca 12 sek in i denna video får ligga mycket?
Gillar för övrigt hur man riktigt ser hur hans hjärna snurrar efter sångens slut. Ska han klappa eller inte?