Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-02-03, 23:15   #31
Petter__Jonsson
Registered User

Petter__Jonssons avatar

Reg.datum: Feb 2006
Tråkigt med en till sådan här tråd med dopingspekulationer ofta grundade i en märkligt snedvriden självbild hos den som anklagar. Det är lätt att dölja sina egna misslyckanden genom att anklaga alla som är bättre för fusk.

Vad jag vet så testades alla i samband med uttagningarna (vilket iofs inte säger något om resten av livstiden). Jag vet att det finns gladiatorer som är helt drogfria och är helt säker på att de varit det hela livet.
Petter__Jonsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 23:18   #32
Silencer
Banned User

Reg.datum: Nov 2010
Flera av dem väger typ sin längd minus 80-90 i grym form med ett satans tryck. De kanske inte kurar just nu men det är antagligen långvarigt kurande som gjort att de kan uppnå den fysiken, även om de var rena när de testades, om de nu testades.

Jag skiter i om de trycker, låt dem göra som de vill för fan.
Silencer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 23:21   #33
Dirty South
Banned User

Reg.datum: Aug 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Petter__Jonsson Visa inlägg
Tråkigt med en till sådan här tråd med dopingspekulationer ofta grundade i en märkligt snedvriden självbild hos den som anklagar. Det är lätt att dölja sina egna misslyckanden genom att anklaga alla som är bättre för fusk.

Vad jag vet så testades alla i samband med uttagningarna (vilket iofs inte säger något om resten av livstiden). Jag vet att det finns gladiatorer som är helt drogfria och är helt säker på att de varit det hela livet.
lol
Dirty South är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 23:22   #34
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Gammal 2012-02-03, 23:26   #35
mini
Svensk mästarinna 2011.

minis avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty South Visa inlägg
lol
Folk som dopar sig brukar ha svårt att förstå att någon kan få bättre resultat än dem ren. Gissar att det är därför du lollar.
Gammal 2012-02-03, 23:26   #36
göteborg
Banned User

Reg.datum: Dec 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Petter__Jonsson Visa inlägg

Jag tror verkligen inte RK jämnför sig med Gladiatorerna. De spelar i två helt olika ligor, det måste du förstå. Helt otroligt att du ens jämnför dessa.
göteborg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 23:26   #37
Petter__Jonsson
Registered User

Petter__Jonssons avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Silencer Visa inlägg
Flera av dem väger typ sin längd minus 80-90 i grym form med ett satans tryck. De kanske inte kurar just nu men det är antagligen långvarigt kurande som gjort att de kan uppnå den fysiken, även om de var rena när de testades, om de nu testades.
Mycket märkligt argument. När jag läser sådant här blir jag bara ledsen, det är så fel och sprider okunnskap.

Att väga tex 90 kg i den formen på 180 cm är något som många kan uppnå rent med bra träning och gott tålamod. Den som påstår annat har riktigt dålig koll på träning.
Gammal 2012-02-03, 23:29   #38
Petter__Jonsson
Registered User

Petter__Jonssons avatar

Citat:
Ursprungligen postat av göteborg Visa inlägg
Jag tror verkligen inte RK jämnför sig med Gladiatorerna. De spelar i två helt olika ligor, det måste du förstå. Helt otroligt att du ens jämnför dessa.
Jag jämför inte RK med Gladiatorerna, jag pratar om vad som brukar vara grunden till sådana här uttalanden i största allmänhet. Detta är inte första gången skitsnack sprids över internet.
Gammal 2012-02-03, 23:31   #39
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel

Lasse Kongos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Silencer Visa inlägg

Jag skiter i om de trycker, låt dem göra som de vill för fan.
Ja och skit för all del i världen i alla som knarkar och i den vevan begår brott, för inte kan väl de som dopar sig vara kriminella, o nej det är renlevnadsmänniskor vi talar om för Guds skull, personer som tränar och har koll på sin kost som sedan bara råkar slå i sig preparat avsedda för svårt sjuka, djur eller varför inte insektsmedel eller sprängämnen, renlevnadsmänniskor var ordet.

Eller vafan, låt våldtäktsmän hålla på fritt, de vill ju bara knu l la lite, låt dem gör det dem vill för fan!
Gammal 2012-02-03, 23:33   #40
Dirty South
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Folk som dopar sig brukar ha svårt att förstå att någon kan få bättre resultat än dem ren. Gissar att det är därför du lollar.
Fel, gissa igen.
Dirty South är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 23:35   #41
Petter__Jonsson
Registered User

Petter__Jonssons avatar

Citat:
Fel, gissa igen.
Berätta gärna..

Jag kan inte komma på någon annan gissning.
Gammal 2012-02-03, 23:35   #42
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel

Lasse Kongos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Det du just skrev, vad vet du om det egentligen?

"Folk"? Kolozzeum då eller?
Gammal 2012-02-03, 23:35   #43
göteborg
Banned User

Reg.datum: Dec 2010
Men spelar det egenligen någon roll om de är dopade? Det är en show och alla förväntar sig det. Det är en annan sak än att springa 100 meter.

Däremot kan det vara tråkiga förebilder, men vad ska man göra. Så är det ju med topmodel, big brother.. också och så vidare.

Jag har ideer på hur man kunde gjort gladiatorerna mkt bättre men förmodlingen inte lika publikvänligt. Kapitalismens baksida. Framsidan är lika ful.
göteborg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 23:36   #44
Aight
Banned User

Krävs väl inte mer än normal hjärnkapacitet för att förstå att alla där inte har (haft) rent mjöl i påsen? Den som säger emot är ju bara naiv/blundar för verkligheten. Jag skulle också dopat mig utan att tveka om det inte var för bieffekter, lagligt eller ej, true story

edit: Som ni kanske märker har jag inget emot att dom eventuellt dopar/har dopat sig, och jag ser hellre dom som förebilder om dom kan få glin att dra sig till gymmen än fittprogram som kungarna av tylösand som sprider skräp som Jockiboi

Senast redigerad av Aight den 2012-02-03 klockan 23:37.
Aight är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 23:36   #45
mini
Svensk mästarinna 2011.

minis avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Fel, gissa igen.
Det intresserar mig föga om du inte har mer än sådär att komma med. Jag räknade inte med att du skulle erkänna att jag har rätt. Preppare har oftast inte den självinsikten

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:28.