2012-02-03, 23:15
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2006
|
Tråkigt med en till sådan här tråd med dopingspekulationer ofta grundade i en märkligt snedvriden självbild hos den som anklagar. Det är lätt att dölja sina egna misslyckanden genom att anklaga alla som är bättre för fusk.
Vad jag vet så testades alla i samband med uttagningarna (vilket iofs inte säger något om resten av livstiden). Jag vet att det finns gladiatorer som är helt drogfria och är helt säker på att de varit det hela livet.
|
|
|
2012-02-03, 23:18
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2010
|
Flera av dem väger typ sin längd minus 80-90 i grym form med ett satans tryck. De kanske inte kurar just nu men det är antagligen långvarigt kurande som gjort att de kan uppnå den fysiken, även om de var rena när de testades, om de nu testades.
Jag skiter i om de trycker, låt dem göra som de vill för fan.
|
|
|
2012-02-03, 23:21
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Petter__Jonsson
Tråkigt med en till sådan här tråd med dopingspekulationer ofta grundade i en märkligt snedvriden självbild hos den som anklagar. Det är lätt att dölja sina egna misslyckanden genom att anklaga alla som är bättre för fusk.
Vad jag vet så testades alla i samband med uttagningarna (vilket iofs inte säger något om resten av livstiden). Jag vet att det finns gladiatorer som är helt drogfria och är helt säker på att de varit det hela livet.
|
lol
|
|
|
2012-02-03, 23:22
|
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
|
|
|
2012-02-03, 23:26
|
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty South
lol
|
Folk som dopar sig brukar ha svårt att förstå att någon kan få bättre resultat än dem ren. Gissar att det är därför du lollar.
|
|
|
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Petter__Jonsson
|
Jag tror verkligen inte RK jämnför sig med Gladiatorerna. De spelar i två helt olika ligor, det måste du förstå. Helt otroligt att du ens jämnför dessa.
|
|
|
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Silencer
Flera av dem väger typ sin längd minus 80-90 i grym form med ett satans tryck. De kanske inte kurar just nu men det är antagligen långvarigt kurande som gjort att de kan uppnå den fysiken, även om de var rena när de testades, om de nu testades.
|
Mycket märkligt argument. När jag läser sådant här blir jag bara ledsen, det är så fel och sprider okunnskap.
Att väga tex 90 kg i den formen på 180 cm är något som många kan uppnå rent med bra träning och gott tålamod. Den som påstår annat har riktigt dålig koll på träning.
|
|
|
2012-02-03, 23:29
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av göteborg
Jag tror verkligen inte RK jämnför sig med Gladiatorerna. De spelar i två helt olika ligor, det måste du förstå. Helt otroligt att du ens jämnför dessa.
|
Jag jämför inte RK med Gladiatorerna, jag pratar om vad som brukar vara grunden till sådana här uttalanden i största allmänhet. Detta är inte första gången skitsnack sprids över internet.
|
|
|
2012-02-03, 23:31
|
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
|
Citat:
Ursprungligen postat av Silencer
Jag skiter i om de trycker, låt dem göra som de vill för fan.
|
Ja och skit för all del i världen i alla som knarkar och i den vevan begår brott, för inte kan väl de som dopar sig vara kriminella, o nej det är renlevnadsmänniskor vi talar om för Guds skull, personer som tränar och har koll på sin kost som sedan bara råkar slå i sig preparat avsedda för svårt sjuka, djur eller varför inte insektsmedel eller sprängämnen, renlevnadsmänniskor var ordet.
Eller vafan, låt våldtäktsmän hålla på fritt, de vill ju bara knu l la lite, låt dem gör det dem vill för fan!
2012-02-03, 23:33
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Folk som dopar sig brukar ha svårt att förstå att någon kan få bättre resultat än dem ren. Gissar att det är därför du lollar.
|
Fel, gissa igen.
|
|
|
2012-02-03, 23:35
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Fel, gissa igen.
|
Berätta gärna..
Jag kan inte komma på någon annan gissning.
|
|
|
|
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
|
Det du just skrev, vad vet du om det egentligen?
"Folk"? Kolozzeum då eller?
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2010
|
Men spelar det egenligen någon roll om de är dopade? Det är en show och alla förväntar sig det. Det är en annan sak än att springa 100 meter.
Däremot kan det vara tråkiga förebilder, men vad ska man göra. Så är det ju med topmodel, big brother.. också och så vidare.
Jag har ideer på hur man kunde gjort gladiatorerna mkt bättre men förmodlingen inte lika publikvänligt. Kapitalismens baksida. Framsidan är lika ful.
|
|
|
2012-02-03, 23:36
|
|
|
Banned User
|
Krävs väl inte mer än normal hjärnkapacitet för att förstå att alla där inte har (haft) rent mjöl i påsen? Den som säger emot är ju bara naiv/blundar för verkligheten. Jag skulle också dopat mig utan att tveka om det inte var för bieffekter, lagligt eller ej, true story
edit: Som ni kanske märker har jag inget emot att dom eventuellt dopar/har dopat sig, och jag ser hellre dom som förebilder om dom kan få glin att dra sig till gymmen än fittprogram som kungarna av tylösand som sprider skräp som Jockiboi
Senast redigerad av Aight den 2012-02-03 klockan 23:37.
|
|
|
2012-02-03, 23:36
|
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Fel, gissa igen.
|
Det intresserar mig föga om du inte har mer än sådär att komma med. Jag räknade inte med att du skulle erkänna att jag har rätt. Preppare har oftast inte den självinsikten
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:28.
|

|