Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-01-08, 19:35   #16
Aight
Banned User

Reg.datum: Aug 2011
Värsta min pappa gjort mot mig var att hänga upp mig i mina hängslebyxor i dörrhandtaget när jag bajsade på vardagsrumsmattan med flit och fnissade åt det som en liten flicka när jag var liten
Aight är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 19:37   #17
Apos78
Tar mig fram...

Apos78s avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Zaqwer Visa inlägg
Äh, finns ju alltid ledare och vaktmästare kvar efter turneringar så var ju inte som att grabben hade blivit tvungen att gå hem ändå. Även om det är fel gjort av farsan så görs det till lite väl stor grej tycker jag. Alla har väl bråkat med föräldrar och blivit inlåst på rummet eller liknande, det här var bara en annan variant.
Den jämförelsen var verkligen skitdålig men det kanske har sjunkit in även hos dig såhär 20 min efter att du skrev inlägget.
they install Windows."
– Anonymous
Apos78 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 19:44   #18
Grazzafukkinrazzi
Pissening, no homo.

Grazzafukkinrazzis avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:
Äh, finns ju alltid ledare och vaktmästare kvar efter turneringar så var ju inte som att grabben hade blivit tvungen att gå hem ändå. Även om det är fel gjort av farsan så görs det till lite väl stor grej tycker jag. Alla har väl bråkat med föräldrar och blivit inlåst på rummet eller liknande, det här var bara en annan variant.
Nej, nu så! Nu tror jag tjijävulen att jag läst allt! Hur vågar du, unge man!? Detta är befängt! Åh, jag blir så arg! Jag hade tagit dig i örat om jag hade haft möjligheten! Det är såna som du! Såna som vägrar flytta sig för äldre folk som mig, på bussen när alla säten är upptagna! Du är en riktigt dumsnut! Hör du det!?
Skulle kännas som en liten seger.
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken Visa inlägg
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
Grazzafukkinrazzi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 19:45   #19
Zaqwer
Lyft Ät ??? Profit

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia Visa inlägg
Hoppas du aldrig blir förälder och om du blir det att det dröjer och du hinner växa upp.

Du kanske inte ens fattade att han bodde i Stockholm och lämnades i Uppsala? Pappan kan inte ha räknat med att någon från Stockholm skulle vara kvar. Oavsett så beter man sig inte så här.
Du missade visst delen där jag skrev att jag tyckte det var fel gjort av farsan. Ledare för laget ska stanna till sist och se till så alla ungar tar sig hem vad jag förstått. Så det kunde ju farsan visst räknat med att ledaren skulle ha gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av Apos78 Visa inlägg
Den jämförelsen var verkligen skitdålig men det kanske har sjunkit in även hos dig såhär 20 min efter att du skrev inlägget.
Sant, jag hade hellre blivit lämnad vid en idrottshall där det finns mycket mer skoj att leka med än det fanns hemma i mitt rum. Minns hur kul man hade när man var på sånna där inomhusturneringar och man ville knappt åka hem på kvällarna när det var slut. Slutade väl med att farsan fick bära ut en till bilen.

Senast redigerad av Zaqwer den 2012-01-08 klockan 19:49.
Zaqwer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 19:59   #20
Cilia
Kolos egen surtant

Cilias avatar

Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Citat:
bla bla bla
....
Gammal 2012-01-08, 20:16   #21
Ame
Friidrott

Ames avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Du missade visst delen där jag skrev att jag tyckte det var fel gjort av farsan. Ledare för laget ska stanna till sist och se till så alla ungar tar sig hem vad jag förstått. Så det kunde ju farsan visst räknat med att ledaren skulle ha gjort.

Sant, jag hade hellre blivit lämnad vid en idrottshall där det finns mycket mer skoj att leka med än det fanns hemma i mitt rum. Minns hur kul man hade när man var på sånna där inomhusturneringar och man ville knappt åka hem på kvällarna när det var slut. Slutade väl med att farsan fick bära ut en till bilen.
Dina inlägg är ju så korkade så jag vet inte vad. Du säger i en mening att du tycker att pappan handlade fel, sedan ägnar du resten av inlägget åt att bagatellisera det hela och antyda att det egentligen inte är något problem.

Vadå att ledare ska stanna kvar? Självklart ser man till att alla kommer hem efter tävlingar men det ligger fan inget ansvar på ledare att sitta och skjutsa hem andras ungar bara för att föräldern av någon anledning inte vill.
Ame är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 20:18   #22
luderlasse
Registered User

luderlasses avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av hultman Visa inlägg
Hahhaa. Ja, fy fan vilket vidrigt beteende.
+1 ungen får ju anstränga sig lite iaf
luderlasse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 20:20   #23
luderlasse
Registered User

luderlasses avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Aight Visa inlägg
Värsta min pappa gjort mot mig var att hänga upp mig i mina hängslebyxor i dörrhandtaget när jag bajsade på vardagsrumsmattan med flit och fnissade åt det som en liten flicka när jag var liten
hahaah underbar historia!
luderlasse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 20:24   #24
Zaqwer
Lyft Ät ??? Profit

Citat:
Ursprungligen postat av Ame Visa inlägg
Dina inlägg är ju så korkade så jag vet inte vad. Du säger i en mening att du tycker att pappan handlade fel, sedan ägnar du resten av inlägget åt att bagatellisera det hela och antyda att det egentligen inte är något problem.

Vadå att ledare ska stanna kvar? Självklart ser man till att alla kommer hem efter tävlingar men det ligger fan inget ansvar på ledare att sitta och skjutsa hem andras ungar bara för att föräldern av någon anledning inte vill.
Ja, jag tycker det är fel men tycker samtidigt att skriverierna och uppståndelsen över detta känns överdriven.

Nej jag skrev aldrig att ledaren skulle skjutsa hem alla. Men ledaren ska vad jag vet försäkra sig om att alla ungar tar sig hem innan han själv drar. Vilket ledaren för detta lag tydligen inte gjort nu.
Gammal 2012-01-08, 20:31   #25
mn8eii
Capt. Awesome

mn8eiis avatar

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ja, jag tycker det är fel men tycker samtidigt att skriverierna och uppståndelsen över detta känns överdriven.

Nej jag skrev aldrig att ledaren skulle skjutsa hem alla. Men ledaren ska vad jag vet försäkra sig om att alla ungar tar sig hem innan han själv drar. Vilket ledaren för detta lag tydligen inte gjort nu.
Hoppas du inte tar illa upp nu men det är därför vi tycker att du är en empatilös idiot.

Läste någonstans att sociala myndigheten kopplats in och det är helt rätt. Att en sån här idé ens dyker upp i skallen på en vuxen person är helt klart grund att ifrågasätta hans lämplighet som förälder. Hoppas bara nu att den här pojkens levnadssituation nu utreds på ett bra sätt, gud vet vad mer som kan uppdagas.
mn8eii är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 20:33   #26
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Det är bra att pappan tar sitt ansvar och uppfostrar ungen till en vinnare. Grabben kommer vara en tillgång sen när ryssen anfaller eller när 20 miljarder arga kineser invaderar arbetsmarknaden.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 20:35   #27
Olegh
mjau

Oleghs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Just grejen med att låta en unge gå hem för att denne misskött sig är inget nytt för mig heller. Och jag tycker väl inte att det måste vara helt förkastligt, även om det visar på en otillräcklighet hos föräldern att hantera situationen. Det som gör den här händelsen vidrig är ju omständigheterna.

"Felet" ungen har gjort är att spela dåligt
Sju fakking mil
Flera minusgrader
Inga ytterkläder

Nej, det är fan ingenting att bagatellisera.
Olegh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 20:37   #28
Tricklew
W för Vendetta

Tricklews avatar

Reg.datum: Feb 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Olegh Visa inlägg
Just grejen med att låta en unge gå hem för att denne misskött sig är inget nytt för mig heller. Och jag tycker väl inte att det måste vara helt förkastligt, även om det visar på en otillräcklighet hos föräldern att hantera situationen. Det som gör den här händelsen vidrig är ju omständigheterna.

"Felet" ungen har gjort är att spela dåligt
Sju fakking mil
Flera minusgrader
Inga ytterkläder

Nej, det är fan ingenting att bagatellisera.
Ungen kunde gott och väl ha dött, småbarn kan inte hantera sådana situationer. Och det känns inte helt främmande att utgå ifrån att farsan lägger rätt så mycket press på ungen i vardagliga livet också. Farsan är en fruktansvärd människa, helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
Tricklew är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 20:42   #29
Ame
Friidrott

Ames avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:

Enligt vilken lag då?
Men skit samma egentligen, det här har ingenting med ledarna att göra. Farsan i fråga är en idiot och detta är ingen liten sak som hänt som du vill få det till att vara.
Ame är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 21:32   #30
Zaqwer
Lyft Ät ??? Profit

Citat:
Ursprungligen postat av Ame Visa inlägg
Enligt vilken lag då?
Men skit samma egentligen, det här har ingenting med ledarna att göra. Farsan i fråga är en idiot och detta är ingen liten sak som hänt som du vill få det till att vara.
Jag vet inte om du själv idrottat som ung men på min tid var det då en självklarhet att ledaren stannade kvar om någon av oss inte hunnit blivit upphämtade av våra föräldrar, istället för att lämna oss ensamma en mörk kväll ute vid fotbollsplanen. Tycker bara det känns logiskt, men vad vet jag, jag saknar ju helt empati.

Det har visst med lagledaren att göra, han hade dragit hem så det var en ledare för att annat lag som hittade grabben. En ledare som själv säger att man som ledare ska stanna till sist.

Kom nu på vart jag hört det också.

Citat:
Han undrar också var pojkens egna lagledare fanns.

– En ledare ska gå sist i från. Det är min uppfattning och så har jag alltid gjort, säger han.
Från länken i trådstarten. Det hade du också sett om du läst ordentligt istället för att leta nån att hacka på

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:21.