Rotmos är grymt under diet! Megabra näringsvärde, gott och mättande!
Intressant, jag som älskar kanel. Kan du specificera receptet så jag kan testa?
För att de ska bli riktigt najs så måste du nästan ha tag i pumpasorten Kabocha. Men de funkar med sötpotatis också. Brukar köra de post workout.
600g mosportion.
Hälften sötpotatis och hälften vanlig potatis. Skala,skiva och koka! Sen gör mos som du brukar, krydda med kanel (jävligt mycket kanel i min smak) sen lite torr buljong och curry om man tycker om det. Jag brukar även ha i en matsked malen thaichili, men bara om du gillar stark mat!
Får du tag i Pumpasorten Kabocha så kör ca 200g, kokas med de andra potäterna!
Lite luddigt skrivet, är halvsliten efter en heldag i alperna... så fick man skrytit om de med
Haha, bra tajming ihop med godisdiskussionen!
Jag är riktigt imponerad av din form. Jag kommer lätt sno nån bild av dig som inspirationskälla till min deff i vår.
Hehe, pepparkakor, skumtomtar och bananchips 4 teh gainz!
Kul man kan motivera andra! Blir motiverad av det själv faktiskt!
Citat:
Ursprungligen postat av Jode
För att de ska bli riktigt najs så måste du nästan ha tag i pumpasorten Kabocha. Men de funkar med sötpotatis också. Brukar köra de post workout.
Lite luddigt skrivet, är halvsliten efter en heldag i alperna... så fick man skrytit om de med
Får se vad jag hittar och vad jag kan röra ihop! Var i alperna är du? Skapligt avis! Koloskadad som skriver inlägg när du är på semester
Citat:
Ursprungligen postat av Sparven från Minsk
Har nu testat ett pass med jacked xx från BS.
DAM! Den var supergod ju! Och bra pass blev det också!
Tack för tipset!
Det e bra klös i den!
Överkropp kv: 79.0 (+0.1)
Drag till ansiktet
3 set
Hantellyft åt sidan
3 set
Hantelrodd (bilateral)
19x16
21x14
24x6
Hantelrodd
24x7
Bänkpress
90x5
Flyes
3 set
Kryssdrag
8 set
Triceps
4 set
Biceps/underarmar
3 set
Utsida/Baksida axlar
5 set
Mage
4 set
Kommentar: Flummight och flängigt pass igen, 0% struktur. Bänken gav känningar i axeln, aldrig igen. Vet itne varför jag ger mig på fanskapet.
Sista invägningen efter julborden hemma i helsingborg fyllda av tårtor och annat hittepå hamnade på 79kg blankt. +3 kg över storhelgen. Och +6-7 kg sen tävlingen. Dags att ordna upp kosten och träningen hemma i halmstad.
Äger ingen våg i halmstad dock så det blir att köra på känsla och spegeln. Ganska vettigt iofs.
Yrvaken formkoll på nyårsmorgonen med bra tårt-tröck, lite vätskig med suddiga rutor och framförallt blekare än tomtens skägg.
Jag var i St anton, hade maximal otur så den resan vill jag bara glömma. Hela huset (utom jag) slogs ut av akut kräksjuka lagom till julafton och jag drog på mig ett jävulskt halsvirus som jag fortfarande brottas med. 2 dagar i backen blev det. 1 Med underbar sol hela dagen och en med snöstorm men enorma mängder nysnö. Så fick några puderåk iaf!
Tjejens syster bor där nere, därav tillgång till internet och kolo
Tappade 3,5kg under jul-nyårshelgen så nu har man lite att ta igen.
Jag var i St anton, hade maximal otur så den resan vill jag bara glömma. Hela huset (utom jag) slogs ut av akut kräksjuka lagom till julafton och jag drog på mig ett jävulskt halsvirus som jag fortfarande brottas med. 2 dagar i backen blev det. 1 Med underbar sol hela dagen och en med snöstorm men enorma mängder nysnö. Så fick några puderåk iaf!
Tjejens syster bor där nere, därav tillgång till internet och kolo
Tappade 3,5kg under jul-nyårshelgen så nu har man lite att ta igen.
Mah gad vad jag blir avis! St anton gjorde jag min andra säsong i!
Jobbade som telemarksåkande kängru (i en dag, lol)
Såg du några fulla kängrus?
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Sjukt imponerad av din fysik ska du veta. Grym form året runt
Vad tror du din BF% ligger på?
Tack, fast så ligger inte läget till i verkligheten. ~9% skulle jag chansa.
Underkropp å lite rygg kv: ovisst
Knäböj
140x4
120x7
Marklyft
125x4
140x3 (mix)
140x3 (mix)
Pullovermaskin
4 set
Bilateral hantelrodd
3 set
Benpress
2 set
Kabelrdod (hög rodd, brett grepp)
3 set
Benspark
5 set
Ligg. Lårculr
6 set
Sitt. Vadpress
3 set
Kommentar: Cp-pass. Nytt gym, ovant.
Den dagens kost var ganska chill dock:
12.00 eaa
15.00 vassle
16.00 sibylla
17.00 blåbärsfil, blåbärsvassle, kvarg, blåbär, musli
20.00 kvarg, vaniljvassle, äpple/kanel-honung (flytande) riskakor (äpple/kanel/honungsmak)
Friggs nya mini-riskakor var asgoda. Rekommenderaz.
Haha nä några fulla kängurus såg jag inte tyvärr! St Anton är riiktigt najs faktiskt.
Fan tycker du äter alldeles för "orent" för att bibehålla din form.. Kötta på bara
Haha nä några fulla kängurus såg jag inte tyvärr! St Anton är riiktigt najs faktiskt.
Fan tycker du äter alldeles för "orent" för att bibehålla din form.. Kötta på bara
Synd! Det är ett asgött ställe. Det har allt imo! Pist/offpist/uteliv/chillby/bra för långtidsboende osv.
Ja, pepzadept har klagat lite på mig (i en annan journal) så jag äter mer och osundare nu.
Inte överlycklig över det då formen pajar alldeles för fort Men vi får se hur det går. Måste växa ju!
Visst fan, tog en dålig formbild på förra överkroppspasset. 2 show dat pump i baksida axlar.
Baksida axlar har jag fokuserat på de senaste året, något som ser ut att ge resultat
Inte så stor skillnad på cencuren och verkligheten.
Synd! Det är ett asgött ställe. Det har allt imo! Pist/offpist/uteliv/chillby/bra för långtidsboende osv.
Ja, pepzadept har klagat lite på mig (i en annan journal) så jag äter mer och osundare nu.
Inte överlycklig över det då formen pajar alldeles för fort Men vi får se hur det går. Måste växa ju!