Dagens pass presenteras av
The Parlor Mob - Into The Sun
Ben
BICEPSCURL!!!
hähä
Knäböj
1x10 @stång
1x6 @50kg
1x6 @70kg
1x6 @80kg
1x6 @90kg
1x6 @100kg
1x5 @100kg
Blandat kompott vad gäller djupet, 90grader och ibland lite mindre, ca 80-85 månne? Sista setet var närmre 80

. Väldigt nöjd, känns att det händer något här.
Hähä, kan tillägga att jag försökte mig på att militärpressa 70kg. Gick väldigt bestämt inte. Tänkte köra axlar imorrn så får se hur tungt de vanliga repsen går
Enbensknäböj - pistol
2x6
1x5 - med 1 sekund stopp i bottenläget
1x6
Dessa känns säkrare och explosivare, kan börja reppa mer än sexor nu antar jag, nästa benpass är jag i Luleå så ska se om jag kan fästa viktmanschetter runt pannan eller nått
Crunches
4x10
Hängande benlyft
3x8
1x6
Vadpress - smith
1x10 @stång (väldigt lätt stång för att vara smith, känns som 10kg max)
1x6 @70kg
1x6 @80kg
1x6 @100kg
Bencurl
1x10 @20kg
1x6 @40kg
1x5 @50kg
tuuuungt
Repcrunches - eller Mecka kanske den kallas i folkmun? 0.o
1x6 @20kg
1x6 @30kg
1x5 @50kg
Ska aldrig köra så tungt igen, detta känns som en kontakt / pumpövning, bättre att ligga runt iaf 10 reps annars lättar man ju från marken.
Chill-out musik:
Mudvayne - Scream With Me
Kan tillägga att de sista 2 veckorna har jag fått en svag molande värk i höger axel där nyckelbenet fäster ytterst (var det acromion?

) ibland efter träning. Värt att nämna är att jag är märkbart starkare i vänster axel med. Såå, efter morgondagens axelpass så tror jag att jag kör en hel splitt deload och ser hur det känns.
Har svårt att tänka mig att axeln kan bli något annat än sämre när jag tränar tungt och ligger på underskott.
Hetz: stången väger nog bara 5 eller 7.5kg, är en ez-stång, inte en fet OL, dessvärre.
Ristretto: min tjuvträning verkar straffa sig lite grann, jag orkar inte med vilodagar. Tack för bänkryggdunk, jag måste ju hunna till 100x4 innan Hetz

. Förresten, blev det nått Huddingepass idag?