Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Surt att det gick så, men du kan iaf stoltsera med riktigt bra form!
|
Inte länge till. Activate rask-bulk!
Citat:
Ursprungligen postat av Exdiaq
Teh fuck?!
|
Fuck teh wat?!
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek
Fy fan vad segt. Skitsamma. Du är min hjälte ändå!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jode
Riktigt tråkigt!! Förstår att besvikelsen måste vara enorm.
Blir det något gott att äta idag trots allt?
Hoppas du fortsätter uppdatera journalen med kost/träning så som du gjort tidigare. Grymt kul att följa!
|
Tack grappar. Det blir "lagom" med snask sen blir det clean bulk. Fortsätter självklart uppdatera!
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden
Kan bara instämma, riktigt jävla dåligt är bara förnamnet. Du förtjänade bättre än så, och jag tror verkligen "sporten" förlorade en jävla massa på det här. Hur kan man först gallra bort alla "icke byggare" för att sen köra prestationsmomenten?! Du ska vara stolt, såg skitbra ut på scen!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sparven från Minsk
Grym form och sitter inne meden enligt mig bra fitness och AF fysik!
Som du säger, trist att massa ska premieras så enormt!
Kan inte dessa herrar pyssla med BB och låta oss lite mer finlemmade få ha AF och classic för oss själva....
|
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Lider med er som slitit som djur under lång tid, bara för att gå upp och göra ett par varv på scenen innan allt pang bom är slut.
Det är säkert helt enligt regelboken, men genom att göra AF till en skönhetstävling (nåja) precis som BB degraderar man chanserna att låta sporten växa. Fokus borde ligga på prestation och fysikronden borde vara av minst vikt. Om inte blir ju disciplinens namn aningen missvisande.
Bra fightats hur som helst!
|
Jag vet inte om de försöker locka deltagare genom att behandla dem så dåligt som möjligt.
Det var _många_ som var otroligt besvikna och de kommer antagligen varken komma tillbaka eller rekommendera vänner att börja tävla.
En sak är säker, förändring behövs. Bodybuilding ska vara bb och Fitness ska vara fitness. Viktbegränsning eller något måste införas.
Citat:
Ursprungligen postat av maqan
Skit i resultatet på tävlingen. Du har gjort en grym diet och som det verkar mått bra under tiden, det är en vinst i sig. Fortsätt ät och träna på ett sätt som du trivs med och tycker är kul.
|
Det är inga problem, jag bryr mig inte om placering. Jag har huvudet på axlarna och är nöjd med min insats.
Jag gjorde så gott jag kunde. Förbannad på reglerna bara, men regler är ju regler.
Underkropp
kv: 76.1 kg (
+2, vägde nog
<74 innan fyllningen)
Frontböj
100x6
Knäböj
120x6
Benpress
140x10
170x4
Ligg. Lårcurl
30x10
30x8
Gående Utfall
25x30 (hantlar*2 + steg)
Lårcurl med hantel
30x15
30x12
Utfall - tut
60x12/12 (vänster/höger)
60x10/10 + 60x10 knäböj-tut
Lårcurl enbent
10x15
10x15 + 10x10 båda
Benspark
3 set
Vadpress
3 set
Sittande Vadpress
3 set
Mage
4 set
Kommentar: Fett jävla tryck innanför brallorna!
Lite dålig styrka i böjen (trött i ryggen) men jag får skärpa mig när jag kommer hem till Halmstad.
Jag + en polare som jag ska coacha inför alströmer 2012: (jag till vänster såklart)
Obligatoriskt "helt avslappnat utan tröja mitt i magmaskinen" foto:
Helt omotiverat extrafoto: