Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden
Fast det är ju INTE kroppsbyggning du ska tävla i utan AF. Tror faktiskt inte du behöver bli hårdare, tror bara det kommer förstöra mer än det kommer gynna dig. Du ska trots allt kunna prestera och inte bara se hård ut.
|
Fast 'athletic fitness' är ju en subkategori av kroppsbyggning med adderade prestationsmoment.
Tror jag kommer kunna prestera trots hårdhet, har behållt maximal prestation hittills. Det är tömmningen/laddningen som kommer avgöra!
Sen vet jag att jag är chanslös i prestationsmomenten så jag siktar på symmetrironden
Citat:
Ursprungligen postat av Sparven från Minsk
Såg att Gaccik kostade 299 kr, eller om det var 199 kr, för 17 servings! Dyrt!
Håller med de andra by the way, du är nog hård för AF definitivt!
|
Ja, gakkic är dyrt. 17kr/dos som jag räknade ut det. Ovärt om man tränar ofta.
Kul och effektivt men inte hållbart i längden
Citat:
Ursprungligen postat av cyclist_90
Vad de resterande två procenten sitter har jag isf svårt att se. Benen? Ser man på överkroppen har du i princip inget fett någonstans (inte ens nedre del av magen) Obliquesen och Serratus kommer fram riktigt fint. JÄVLIGT hård med andra ord. Ska du ner till 4-5% som tävlingsbyggarna så är det ju inget kvar av dig
Anledningen är att jag börjar bli orolig för min egen deff om du ligger på 8.2 % på den formen haha 
|
Baksida lår, rumpa, övre rygg och längryggen sitter de sista procenten på. Det kan vara svårt att se från bilderna förstås.
Det sista fettet på "nedre" magen kommer försvinna så fort jag hårdnat till på den bakre kedjan.
Hehe, ja man ska aldrig jämföra andras utseende/siffor med sig själv.
En viss % ser alltid annorlunda ut på någon annan. Låt inte siffrorna förblinda dig!
En lite platt morgonbild med en otroligt ojämn flex och ful finne mitt mellan brösten.
Cant wait until carb-load. Ser plattare ut för varje dag. Dock infinner sig räfflorna i gluteus rätt bra.
Gårdagens vilokost:
12.00 lax (208) mathavre (80) matvete (40) vassle, dietfuel, kasein (22/22/15)
15.00 skyr hallon/granatäpple (150g eller vad fan de väger)
16.00 skyr vanilj (god jävel) makrill i tomatsås (1st)
18.00 fläskfile (300) salsa/paprika (150g) bulgur (50) matvete (50)
21.00 kvarg (250) vassle (22) havregryn (22) blåbär (50) jordgubbar (100)
- 2553 kcal
- 284 protein
- 208 kolhydrat
- 57 fett
Dagens kososososost
12.30 vassle (22g)
13.00 lax (205g) bulgur (40g) matvete (40g) mathavre (40g) dietfuel (22g) havregryn (22g)
16.00 skyr jordgubbe (1st)
17.00 fläskfile (250) mathavre (40) bulgur (50) ägg (1st)
19.00 ägg (3) skyr blåbär (1)
21.00 kvarg (250g) vassle (22) jordgubbar (100) blåbär (50) hallon (70) havregryn (22)
- 2636 kcal
- 281 protein
- 207 kolhydrat
- 71 fett
Imorgon: Fetetunga knäböj! Fuckarounditis-free! (förhoppningsvis)