Ja, han ville väl inte få stryk av en "fitnessfjolla" heller
Skämt åsido, i och med Petter och du så är det egentligen som upplagt för många framtida strider i 83:an (förutsatt att ni inte går upp till 93:an). Kul för oss åskådare och framförallt är det bra för sporten med lite ärkerivaler.
Nej vem fan vill det egentligen?
Vi får se om det blir 83an eller 93an framöver. Bestämmer mig efter VM i slutet av november. Men är dock lite jobbigt att hålla vikten så låg. 93an är egentligen en rätt så perfekt klass för både mig och Petter rent viktmässigt. Men man får väl hoppas att man kan bjuda upp till kamp framöver hursomhelst. Jag och Petter lär ju kriga i alla fall
Har nostalgitrippat under hela dagen och kommit fram till att så roligt som jag har haft det sedan jag började träna och tävla i styrkelyft för ÖKK, har jag nog aldrig haft innan. ÖKK är för mig ren och skär glädje, och det vill jag hylla med en liten film:
Ombyggnation på ÖKK
Sveriges bästa SL & OL-gym in the making? Det känns onekligen som så just nu Gymmet är stängt fre-sön och vi bär och sliter som djur med vikter, stänger och maskiner.
Ombyggnation på ÖKK
Sveriges bästa SL & OL-gym in the making? Det känns onekligen som så just nu Gymmet är stängt fre-sön och vi bär och sliter som djur med vikter, stänger och maskiner.
Det där ser ut att komma och bli riktigt nice!
Suttit och glott igenom lite filmer, ni verkar ju ha sjukt kul när ni tränar, det måste man ge er
Gillade "tribute" filmen, den blonda lilla tjejen blir ju så otroligt glad att det smittar av sig!