2011-08-29, 21:11
|
|
|
Midnight toker
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious
Det är ingen streamingsida. Vem fan streamar serier 2011 förresten? =P Får ju ont i ögonen av kvalitén då.
myepisodes kalender är grymt bra. Ger en bra överblick över nya avsnitt.
Först måste du regga dig på sidan (gratis såklart) och sen lägga till serier under "MyShows".
|
Ska jag se en seriös serie så laddar jag ner, för att det är smidigare, inte pga kvaliteten. Ska jag bara kolla på ett avsnitt south park eller nåt orkar jag inte ladda ner, och då streamar jag. Den sidan jag streamar från har dessutom ofta i HD. Aldrig sämre upplösning än om du laddar ner en "vanlig fil" heller
Seriöst, man orkar inte ladda ner ett south park avsnitt eller liknande om man lika gärna kan streama och se det direkt utan att behöva krångla med nedladdning
|
|
|
|
2011-08-29, 21:12
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av PRound
Twin Peaks 
|
Visst är det en mysig serie, och första säsongen är riktigt bra, men andra suger.
|
|
2011-08-29, 21:29
|
|
|
Midnight toker
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Visst är det en mysig serie, och första säsongen är riktigt bra, men andra suger.
|
I andra så var inte David Lynch med alls lika mycket som han var i första säsongen. Då är det förståeligt om det tar en turn for the worse
|
|
|
|
2011-08-30, 01:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2004
|
|
Senast redigerad av tp_88 den 2011-08-30 klockan 01:14.
|
|
|
2011-08-30, 06:53
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zoidy
I andra så var inte David Lynch med alls lika mycket som han var i första säsongen. Då är det förståeligt om det tar en turn for the worse 
|
De hade stor press från tv-bolagen att göra klart serien. Och om man stressar fram en sista säsong så blir det som det blir. Jag personligen tycker att andra säsongen är hur charmig som helst. Min favoritepisod är och förblir sista
|
|
|
2011-08-30, 14:38
|
|
|
Midnight toker
|
Citat:
Ursprungligen postat av PRound
De hade stor press från tv-bolagen att göra klart serien. Och om man stressar fram en sista säsong så blir det som det blir. Jag personligen tycker att andra säsongen är hur charmig som helst. Min favoritepisod är och förblir sista 
|
Ja det hade de också. Men David Lynch var ju en grymt stor del av serien, klart det blir sämre när han knappt är med. Jag tycker också andra säsongen var helt ok, men det dalade lite granna efter att man får reda på vem mördaren är helt klart. Angående favoritavsnitt så är det svårt att säga, så många bra, och svårt att säga ett som definitivt är bäst... men jag tycker ju scenerna från the red room med dvärgen är rätt coola, och när jätten snackar med Cooper när han ligger utslagen på golvet
|
|
|
|
2011-08-30, 15:34
|
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
death valley
såg nyss första avsnittet.
zombies, vampyrer,varulvar och poliser som ska bekämpa och hålla dem i styr, lägg sen på komedi på det hela och man har death valley.
rätt så bra tycker jag.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2011-09-04, 16:55
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Kollar igenom Battlestar Galactica. Serien är rätt bra men man stör sig sjukt mycket på typ alla karaktärer. Visst Helo är ball och Cylonerna är rätt badass, men resten beter ju sig som kärringar! Kommendör Adama hade potential men hans humörsvängningar är skumma (en stunden, I'm mr always clam sen bara I WILL KILL YOU CYLON SHARON!). Sen kunde de skippat den religiösa biten. Men avsnitten är spännande och rymdkrig är coolt så allt som allt en bra serie.
|
|
|
2011-09-04, 17:14
|
|
|
Skånsk
Reg.datum: Jan 2004
|
Adama är ju grunden i hela serien, grym karaktär
|
|
|
2011-09-04, 17:18
|
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Suits verkar schysst! Sett fem avsnitt nu, och även om det inte är 200 mord och ond bråd död så har jag inte tröttnat det minsta, och det är bra!
|
2011-09-04, 17:19
|
|
|
Pink belt
|
BG är en jävla såpopera.
|
|
|
2011-09-04, 17:20
|
|
|
Registred User
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan
Suits verkar schysst! Sett fem avsnitt nu, och även om det inte är 200 mord och ond bråd död så har jag inte tröttnat det minsta, och det är bra!
|
Sett alla avsnitt som släppts, helt ok serie faktiskt, Harvey är en skön karaktär.
Säsong två är på gång också
|
|
|
|
2011-09-04, 17:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles
BG är en jävla såpopera.
|
Ok.
|
|
|
2011-09-04, 17:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles
BG är en jävla såpopera.
|
Bitvis, men fortfarande den bästa science-fiction serien som någonsin gjorts.
|
|
|
2011-09-04, 17:49
|
|
|
Pink belt
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dexterity
Bitvis, men fortfarande den sämsta science-fiction serien som någonsin gjorts.
|
Lite magstarkt, men jag kan nog hålla med.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:27.
|

|