Hahaha, lyckan efter första banan! Sen märker man att det bara är att börja om igen på nästa, där man kommer dö typ trettio gånger av de där klumparna som spottar spjut.
Lite nytt angående filmer som har grund i tv-spel:
Jag kommer vara väldigt intresserad av att se ifall Bioshock som Gore Verbinski (Pirates of the Caribbean 1; 2, & 3, The Ring) har pitchat till studior kommer plockas upp. Uncharted: Drake's Fortune har fått Neil Burger (Limitless, The Illusionist) som regissör och manuset ska skrivas. Mass Effect-filmen kommer diskuteras på nästa Comic-Con
(Dubbelpostar denna i en annan tråd så att några fler kan få ta del av informationen)
Verbinski har ju sagt att han inte tänker göra filmen... Det blir för dyrt med dagens teknologi.
Pga av renovering i gillestugan har jag inte spelat på länge, men annars brukar det bli (återkommande) Bad Company 2 framför projektorn tillsammans med polarna. Så jävla synd att headsetet är så jävla vekt. Får ha så låg volym att det känns helt meningslöst med ett 5.1 system.
Annars är favoritspelen Fable II&III, GoW 1&2, Arkham asylum, Mass Effect 1&2 osv.
Ser just nu fram emot Skyrim och Battlefield 3.
Ska bli skönt när renoveringen är färdig så man kan börja lira igen. Förhoppningsvis kommer ett nytt 5.1 system vara på plats tills dess också. Det enda jag inte ser fram emot med att börja spela är att ändra mitt gamescore, som just nu är 12345.
Jag skäms nästan att säga det men jag sitter o spelar ett supersött spel på Nintendo DS som heter Monster Tale, det är som en fusion mellan Metroid och Pokémon!
Riktigt skojjsigt!
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Senast redigerad av Ronn den 2011-07-22 klockan 13:36.
Har lekt lite med Mortal Kombat, försöker hitta en gubbe som jag kan hänge mig åt, testade Ermac för första gången idag, förutom storymode där jag tror man fick spela som han, och det blev connection mellan oss direkt, så det blir nog att lägga krutet på Ermac, sen ska jag hitta en tjej med som man kan bli duktig på så man har ett tagteam.
Körde en match med Smoke och fick stryk precis på håret, då kom mitt största problem fram, får rage av att förlora mot folk online, så det är något jag måste jobba på haha.
Har lekt lite med Mortal Kombat, försöker hitta en gubbe som jag kan hänge mig åt, testade Ermac för första gången idag, förutom storymode där jag tror man fick spela som han, och det blev connection mellan oss direkt, så det blir nog att lägga krutet på Ermac, sen ska jag hitta en tjej med som man kan bli duktig på så man har ett tagteam.
Körde en match med Smoke och fick stryk precis på håret, då kom mitt största problem fram, får rage av att förlora mot folk online, så det är något jag måste jobba på haha.