2011-06-30, 06:05
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Mina kollegor tycker jag är gööörflörtig så fort jag har en patient som är kille och lite yngre. Jag tycker bara jag är trevlig, blir ju konstigt om jag ska hålla på och ta på han och vi skall vara helt tysta
Iallafall har jag fått ett gäng visitkort samt erbjudande om gratis massage och gratis synundersökning..Den sistnämnda var jag bra sugen på att nappa på faktiskt.
|
|
|
2011-07-01, 22:08
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Förövrigt så går kärleken fortfarande superbra här och den blir bara starkare och starkare för varje dag, ju mer vi lär känna varandra. En ny känsla för mig är att kunna lite på någon så mycket, aldrig gjort det med någon kille innan. Underbart.
|
|
|
2011-07-01, 22:20
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Bra Angel
Skönt att ha nån faktiskt och regelbunden sex felar ingeting alls heller.
Kompisrelationerna är dock dåliga nuförtiden.Har en polare som jag ringer till och som ringer till mig.Har massor av halvpolare som man hänger med iblan då man råkar stöta på dom på krogen eller via polaren.Jag har försökt ringa till några och nån enstaka gång har man dragit några öl ett veckoslut men man lessnade snabbt när de aldrig ringde tillbaka.Har ni andra samma problem?
|
|
|
2011-07-01, 22:30
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Njääeä, inte direkt. Mer tvärtom att jag ej hinner träffa mina vänner och de snear lite på det. Min ena kompis deklarerade att idag var "sista gången vi kunde gå ut ihop för sen ska jag jobba ALLA helger"...visade sig att hon skulle sommarjobba i en månad, lollish! Men fasiken jag är så jäkla trött efter jobbet att jag inte orkar umgås på kvällarna.
|
|
|
2011-07-02, 06:55
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
ja veckodagarna är upptagna men det är deprimerande att aldrig få ett samtal en lördagkväll,tycker att jag beteer mig bra
|
|
|
2011-07-02, 08:24
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Har ni någonsin upplevt attraktion inom släkten? Inte nära släkt då nödvändigtvis, utan kusin, tremänningar eller något sådant?
Lite intressant det där då man oftast inte blir attraherad uppåt/neråt i sin släkt av förklarliga själv, men ponera att föräldrarna skiljer sig och träffar varsin ny partner. Den nye partnern har egna barn vilket blir halvsyskon. Sätter man per automatik upp en "ajabaja, fy fy"-gräns för sig själv när personen plötsligt blir en släkting? Det kanske är värsta drömpartnern som plötsligt blir ens halvsyskon. Rent hypotetiskt borde attraktionen kunna finnas kvar, men verkar som om moralkakan faller på plats och "blockar" eventuellt intresse?
|
|
|
2011-07-02, 09:44
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Don´t go there. Blir nog bara wierd.
Dock brukade jag och min mammas kusins dotter leka snusklekar när vi var små.
|
|
|
2011-07-02, 14:43
|
|
Egenanpassad
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Har ni någonsin upplevt attraktion inom släkten? Inte nära släkt då nödvändigtvis, utan kusin, tremänningar eller något sådant?
Lite intressant det där då man oftast inte blir attraherad uppåt/neråt i sin släkt av förklarliga själv, men ponera att föräldrarna skiljer sig och träffar varsin ny partner. Den nye partnern har egna barn vilket blir halvsyskon. Sätter man per automatik upp en "ajabaja, fy fy"-gräns för sig själv när personen plötsligt blir en släkting? Det kanske är värsta drömpartnern som plötsligt blir ens halvsyskon. Rent hypotetiskt borde attraktionen kunna finnas kvar, men verkar som om moralkakan faller på plats och "blockar" eventuellt intresse?
|
Beror kanske på situation, om man växer upp som liten med "halvsyskon" så skulle det nog vara lite weird, men säg att man är vuxen själv när föräldrarna träffar nån ny och man inte vuxit upp som syskon tillsammans, känns det ju inte allt för konstigt, kanske smått udda men inte konstigt.
|
|
|
2011-07-02, 15:56
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Citat:
Ursprungligen postat av von huff
ja veckodagarna är upptagna men det är deprimerande att aldrig få ett samtal en lördagkväll,tycker att jag beteer mig bra
|
Ja det är tråkigt, du får skicka ut ett mass-sms på torsdagen.
|
|
|
2011-07-02, 17:54
|
|
Fluortanten
Reg.datum: Jan 2003
|
Vad är grejen med tjejer som är sjukt sega på att svara på sms. H-e-l-a tiden. Börjar störa mig och undrar om hon spelar någon form av spel. Irriterande för jag orkar inte med sånt. Och med seg på att svara på sms så menar jag att det kan gå en halv dag eller mer. Eller som idag på min fråga i förmiddags om vi ska ses senare under dagen så får jag ett svar nu på kvällen. När det är för sent. Gah!  Ointresserade vibbar är inte det jag fått irl, tvärtom.
|
2011-07-02, 18:11
|
|
1/2 eller 2/3?
Reg.datum: Feb 2008
|
bear.flowertwig: Jag hade samma grej med en tjej som var sjukt på IRL men sjukt seg på sms. Hon hade iofs stora issues med vilket tempo hon ville ha på det stora hela (var som sagt sjukt på, men tyckte att det gick för fort, bla bla bla), men jag insåg att det var så mycket bättre att bara ringa istället. Jag håller med dig när det gäller "spelet", jag hatar det så innerligt. Så länge man inte är totalt superbortkommen ska det väl gå att ha en hyfsat avslappnad kommunikation, tycker jag. Visst hör det lite till att spela lite svårflörtat och hålla det spännande, men det får inte gå till överdrift. Så, se till att ringa henne istället om det är något viktigt och se hur det går
|
|
|
2011-07-02, 18:20
|
|
Fluortanten
|
Jo jag vet. Det där är ju ett bra råd rent generellt för relationer, att ringa istället för att evighetssms:a (som jag egentligen inte har något för).
Det jag stör mig på är nog att en eventuell flickvän inte vet bättre. Vare sig man vill eller inte så är det ju anmärkningsvärt om man inte förstår att man framstår som väääldigt blasé med det där beteendet.
|
2011-07-02, 18:50
|
|
1/2 eller 2/3?
Reg.datum: Feb 2008
|
Jag känner precis likadant. Om någon har en förklaring på fenomenet är jag idel öra. Dessutom verkade det alltid som att när vi träffades svarade hon på andra sms snabbt som blixten! Kanske inbillning, men väldigt störande likväl.
|
|
|
2011-07-02, 18:59
|
|
Kinky Member
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
|
Definitionen på halvsyskon är väl att två personer har samma biologiska förälder, dvs samma mamma eller pappa.
Om en förälder träffar en ny partner med barn så blir man ju inte släkt utan styvsyskon, vilket jag inte ser något fel i att starta en relation med.
|
|
|
2011-07-02, 19:06
|
|
Fluortanten
|
Citat:
Ursprungligen postat av sandstorm
Jag känner precis likadant. Om någon har en förklaring på fenomenet är jag idel öra. Dessutom verkade det alltid som att när vi träffades svarade hon på andra sms snabbt som blixten! Kanske inbillning, men väldigt störande likväl.
|
Det är ingen svartsjukesissue eller så på något sätt för mig. Ingen aning om hur hon gör mot andra. Jag blir bara... trött, av beteendet och tappar intresset.
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:17.
|

|