Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-05-13, 18:52   #106
sundvall
Banned User

sundvalls avatar

Reg.datum: Jan 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Spinkis Visa inlägg
Du förbättrar inte direkt bilden av SD och deras anhängare, maken till aggressiv inställning till medmänniskor har sällan skådats! Det värsta är att jag tror du menar allvar!

Nej nu ska jag ut i dödssamhället med de livsfarliga invandrarna, hoppas jag överlever!
Ja jävlar vilken aggressiv inställning! Gotta STAY POSITIVE DUDE.

Återigen, öppna ögonen för i helvete, kan du på allvar säga att mycket av det jag säger inte stämmer? Again, UT och se dig för lite.

Du är ett exemplariskt fall av moralkärring med allt för många kottar uppkörda i arslet.

Citat: Somalier och araber är enligt mig aggressivare än nordbor
Kommentar: RASIST

Citat: Invandrare gör knappast sverige till ett tryggare land, tycker du malmö seriöst är tryggt jämfört med många andra städer?

Kmmentar: Oh herregud!! du har sån aggressiv inställning asså! Är du kär i hitler eller? Jävla nazerazze *insert random nedtryckande skämt för att verka överlägsen och ett guds barn*

Idioti.
sundvall är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 18:53   #107
kettlebellGuden
Banned User

Reg.datum: Aug 2010
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp79 Visa inlägg
Kettlebellguden: Upplever du Malmö som en trygg stad?
Jag rör mig en hel del ute i Malmö stad, i alla dess områden... har gjort så i flera år.

En gång stod jag och väntade på en pizza utanför en pizzeria och det kom en kille vandrande längs trottoaren och han började spontant skrika å gorma att han skulle göra det ena och det andra med mig.. allmänt hotfull, helt oprovocerat.

En annan gång cyklade jag hem mitt i natten (OMG! MITT I NATTEN I MALMOE!) och blev helt random utsatt för försök till rån och misshandel.

Kan ju nämna att de två gärningsmännen hade sitt etniska ursprung gemensamt.
kettlebellGuden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 18:55   #108
kettlebellGuden
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av sundvall Visa inlägg
J
Citat: Somalier och araber är enligt mig aggressivare än nordbor
Kommentar: RASIST
Vad är problemet?

Kollar du på statistiken så är inte Malmö speciellt farlig stad. Bilden media ger är lite annorlunda dock. Men visst är det roligare att kolla på fantasivärldar än tråkiga saker som statistik från verkligheten å så.
Gammal 2011-05-13, 18:55   #109
sundvall
Banned User

sundvalls avatar

Citat:
Ursprungligen postat av kettlebellGuden Visa inlägg
Jag rör mig en hel del ute i Malmö stad, i alla dess områden... har gjort så i flera år.

En gång stod jag och väntade på en pizza utanför en pizzeria och det kom en kille vandrande längs trottoaren och han började spontant skrika å gorma att han skulle göra det ena och det andra med mig.. allmänt hotfull, helt oprovocerat.

En annan gång cyklade jag hem mitt i natten (OMG! MITT I NATTEN I MALMOE!) och blev helt random utsatt för försök till rån och misshandel.

Kan ju nämna att de två gärningsmännen hade sitt etniska ursprung gemensamt.
Hahaha, ja vad fan säger man? Och du är positiv till invandringen?

Kan förövrigt säga att jag varit med och stoppat 3st (!!!) våldtäktsförsök av somalier inom loppet av 5 år, sen sitter någon insnöad jävla backslick och hyttar med fingret "eeh du har rasistiska åsikter!!!!!" Get the fuck out.
Gammal 2011-05-13, 18:57   #110
sundvall
Banned User

sundvalls avatar

Citat:
Vad är problemet?

Kollar du på statistiken så är inte Malmö speciellt farlig stad. Bilden media ger är lite annorlunda dock. Men visst är det roligare att kolla på fantasivärldar än tråkiga saker som statistik från verkligheten å så.
Men SKÄRP dig nu för fan, "bilden media ger" BLAHAHAH, media gömmer otroligt mycket av vad som EGENTLIGEN sker. Och detta är ingen jävla "fantasivärld" gosse, en sån lever man i om man tycker att massinvandringen i sverige inte är något problem.

Vadå på statistiken? Jämfört med vad? New York? Hudiksvall?
Gammal 2011-05-13, 18:57   #111
kettlebellGuden
Banned User

Citat:
Hahaha, ja vad fan säger man? Och du är positiv till invandringen?
Med tanke på att de båda var etniska svenskar (christian heter den ena, för övrigt. bor i östersund nu) så borde vi då rimligtvis slänga ut alla svenskar. Eller vad säger du?
Gammal 2011-05-13, 18:58   #112
kettlebellGuden
Banned User

Citat:
Men SKÄRP dig nu för fan, "bilden media ger" BLAHAHAH, media gömmer otroligt mycket av vad som EGENTLIGEN sker. Och detta är ingen jävla "fantasivärld" gosse, en sån lever man i om man tycker att massinvandringen i sverige inte är något problem.

Vadå på statistiken? Jämfört med vad? New York? Hudiksvall?
Kolla på brottsstatistiken över svenska städer. Malmö ligger inte högre än genomsnitt per capita. Jag vet att det rimmar illa med hur du vill att verkligheten ska vara, sorry

massinvandring.. please.. ska vi verkligen ta det till den nivån?
Gammal 2011-05-13, 18:59   #113
sundvall
Banned User

sundvalls avatar

Förövrigt kan jag säga att jag var väldigt positivt inställd till invandring till jag fyllde 18 och började se vafan som egentligen försigår klockan 01 på fredags och lördagsnätterna. Har som sagt ett par invandrarpolare, några är från barndomen. Har såklart inget problem med hudfärgen or whatever över huvud taget, jag skiter väl för fan i vad någon person har för färg på huden.

Dock har det jag upplevt på senare år format mina åsikter.
Gammal 2011-05-13, 19:00   #114
sundvall
Banned User

sundvalls avatar

Citat:
Med tanke på att de båda var etniska svenskar (christian heter den ena, för övrigt. bor i östersund nu) så borde vi då rimligtvis slänga ut alla svenskar. Eller vad säger du?
1. Skulle inte förvåna mig om du ljuger bara för att trolla till det. Mest pga det faktum att du nämner hans namn och var han bor bara för att verka mer övertygande, lol.

2. Om du talar sanning - Nej vi borde inte slänga ut dom, varför? För det är VÅRAT jävla land och dom är en del av det, dom borde dock få sig lite pisk.

Senast redigerad av sundvall den 2011-05-13 klockan 19:03.
Gammal 2011-05-13, 19:02   #115
sundvall
Banned User

sundvalls avatar

Citat:
Kolla på brottsstatistiken över svenska städer. Malmö ligger inte högre än genomsnitt per capita. Jag vet att det rimmar illa med hur du vill att verkligheten ska vara, sorry

massinvandring.. please.. ska vi verkligen ta det till den nivån?
Återigen, du blundar, det är totalt omöjligt att diskutera med en sådan, det är som att säga till en extremt kristen person att gud inte finns. Hur många "logiska bevis" man än bidrar med så kommer han aldrig att hålla med, bara för att upprätthålla sin egna tro.

Så, WHATEVER U SAY
Gammal 2011-05-13, 19:02   #116
kottovic
Banned User

kottovics avatar

Reg.datum: Oct 2004
http://politisktinkorrekt.info/2011/...tsstatistiken/

"Malmö" på en fin andraplats.
kottovic är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 19:03   #117
kettlebellGuden
Banned User

Citat:
1. Skulle inte förvåna mig om du ljuger bara för att trolla till det.
2. Om du talar sanning - Nej vi borde inte slänga ut dom, varför? För det är VÅRAT jävla land och dom är en del av det, dom borde dock få sig lite pisk.
Den ena lullade iväg, och den andra fick 6 år fängelse och ett nasty bötesbelopp.

Vårat land vettifan. Det tillhör väl medborgarna här så jo, ok.
Gammal 2011-05-13, 19:03   #118
alau
Registered User

Reg.datum: Feb 2011
Folk slänger ut sig ordet rasist och nazism alldeles för lätt utan att ens veta innebörden av det, är ingen hemlighet att Sverige inte klarar av mängden invandrare vi tar in i dagsläget, men folk gillar verkligen att blunda för problemet.

Bara för man vill sänka antalet invandrare som kommer in till Sverige så man kan se till att de som faktiskt har kommit in hit får jobb, lär sig korrekt Svenska och anpassar sig till landet så är man rasist, och till och med nazist(??!?) enligt en del.

Till TS, nej du är inte rasist, oroa dig inte, folk som säger annat är uppenbarligen outbildade/hjärntvättade och kan inte ha mycket vett i skallen.
alau är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 19:05   #119
sundvall
Banned User

sundvalls avatar

Citat:
Ursprungligen postat av alau Visa inlägg
Folk slänger ut sig ordet rasist och nazism alldeles för lätt utan att ens veta innebörden av det, är ingen hemlighet att Sverige inte klarar av mängden invandrare vi tar in i dagsläget, men folk gillar verkligen att blunda för problemet.

Bara för man vill sänka antalet invandrare som kommer in till Sverige så man kan se till att de som faktiskt har kommit in hit får jobb, lär sig korrekt Svenska och anpassar sig till landet så är man rasist, och till och med nazist(??!?) enligt en del.

Till TS, nej du är inte rasist, oroa dig inte, folk som säger annat är uppenbarligen outbildade/hjärntvättade och kan inte ha mycket vett i skallen.
Precis, återigen, så FORT man inte är positiv till invandringen "EEH är du rasist eller??" JA då får du väl för fan se mig som rasist då, hur som helst så blundar jag inte för verkligheten som dig din jävla wuss.

Nah, dags för utgång, återkommer imorgon med ett mer nyktert skrivande (dock kommer mina åsikter vara exakt desamma, men troligtvis lite snyggare skrivet för att inte väcka så starka känslor hos samtliga!!).
Gammal 2011-05-13, 19:06   #120
kettlebellGuden
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av kottovic Visa inlägg
Du förstår alltså inte skillnaden på anmälda brott och brott som begås?

Eller menar du att sverige är det land i världen som leder våldtäktsstatistiken bara för här anmäls flest våldtäckter / capita jmf. med hela världen?

Ser annars ut som just en viss stadsdel här... och tredje plats. Konstigt nog bor jag just där och det är lungt som kattsingen. Dock rätt krogtätt så det blir en hel del fyllerelaterade anmälningar.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:27.