Sugen på att försöka köra igång med lite grappling igen. Behöver pumpa upp mig mentalt för att få tummen ur rövhållet.
Tänkte plöja artesuave 1 o 2, tror jag har lite andra grapplingdokumentärer i bakhuvudet om jag får tänka.
Så ubergrapplers vad har ni för favoriter på dokumentärer, highlights, grapplingmatcher, mma matcher, instructionals eller whatever som får er på grappling humör?
Var mer inne i den här världen för några år sen tror jag har en del pärlor i bakhuvudet att plocka fram om jag får sova på saken...
Så ubergrapplers vad har ni för favoriter på dokumentärer, highlights, grapplingmatcher, mma matcher, instructionals eller whatever som får er på grappling humör?
Har någon erfarenhet av Vulkan ultra light och tvätt i högre temperaturer? Känner att jag skulle vilja krympa min och funderar på om man vågar tvätta i 60c, trots att det rekommenderas endast 30. Jag har bara tvättat i 30c hittils pga detta nämligen.
Har någon erfarenhet av Vulkan ultra light och tvätt i högre temperaturer? Känner att jag skulle vilja krympa min och funderar på om man vågar tvätta i 60c, trots att det rekommenderas endast 30. Jag har bara tvättat i 30c hittils pga detta nämligen.
Blir kraken helt kajko i 60c?
Vulkan ska väl vara förkrympta redan? Jag har en Vulkan pro light och den är i alla fall förkrypmt och krymper inte i tvätten. Fast den kanske gör det ändå om man tvättar i 60 grader eller högre.
Jag har bara fått känslan att den har töjts mycket och tänkte om man kunde göra något åt det.
Någon som känner till en pedagogisk internetresurs gällande hur man kontrollerar från sidemount?
Har tidigare gått igenom flera olika positioner inom själva sidemounten, med fokus att etablera och återetablera kontroll över axlar och höft. Nu var det himla länge sedan och jag söker därför någon bra instruktion för att damma av gamla kunskaper.
Nämen där ser man! Så hamnade även jag på film
Jag som fick spö i sista matchen, får väl skylla på att du tränat betydligt längre än tid än mig, hehe. Bra jobbat!