2011-04-02, 19:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Så, återigen, hur tänker du då kring det du själv lämnar efter dig?
|
Ptja dem jag lämnat har jag varit väldigt försiktiga med. Förutom de där två som jag inte kommer överns med.
Det är väl därför jag fortfarande är polare med dem. En av mina bästa vänner är ett x tex.
Sen kommer många av mina x och ber om råd med sina nya tjejer med mig också, det är ganska roligt. Man vill ju dem allt väl även fast jag inte höll mig kär eller blev kär.
|
|
|
2011-04-02, 19:48
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
Mimmla tänk nu på att du numera bor i Sala också *evilgrin* där är väl säkerligen alla buksvågrar. 22k invånare lixm 
|
Ja jag vet där är fan vidrigt ><
Tur att man inte måste dejta då :P
Citat:
Ursprungligen postat av victor_n
det måste ju bo åtminstone 20k killar som är singlar i sthlm run din ålder, du måste ha en väldig massa tjejkompisar eller så har du legat i som fan 
haha självgod
|
Jo men det minimeras ju lite med tanke på intressen och vart man bor, ekonomi osv. Men jag har sjukt mycket polare, men jag har börjat dra ner på umgänge de senaste åren. Det är fan sjukt jobbigt att underhålla flera hundra pers kontakt.
Hahah you know it
|
|
|
2011-04-02, 19:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmla
. Men jag har sjukt mycket polare, men jag har börjat dra ner på umgänge de senaste åren. Det är fan sjukt jobbigt att underhålla flera hundra pers kontakt.
|
Du låter som en kvinnlig version av Axon.
|
|
|
2011-04-02, 19:50
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jockefoten
Du låter som en kvinnlig version av Axon.
|
Jag är färsking så jag vet inte vem det ääär.
|
|
|
2011-04-02, 19:53
|
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
Jag är färsking så jag vet inte vem det ääär.
|
En kille med stort kontaktnät ... sade han i alla fall. Du får söka själv, så slipper (även) den här tråden balla ur i Axonskämt.
|
|
|
2011-04-02, 19:56
|
|
|
Registered User
|
Citat:
En kille med stort kontaktnät ... sade han i alla fall. Du får söka själv, så slipper (även) den här tråden balla ur i Axonskämt.
|
Men åh orka.
Ptja om man dansar och går i skolan i stan och sjunger och rider osv så träffar man rätt mycket folk 
Sen är det väl inte så många som blir bra polare, men man känner mycket folk.
|
|
|
2011-04-02, 20:05
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Edit II, apropå kommentarer ovan: Jag har då träffat en hel del killar som resonerar ungefär som Mimmla gör här ovan (och som har varit bra nog äldre än hon), så jag tror inte att det är specifikt "tjejigt".
|
Nä, normalt blir killar alldeles skitnödiga över att det bryter mot den heliga bro-coden.
Jag anser sånt vara rent larv även om kompisars ex inte direkt står högt på listan över tjejer som intresserar mig.
|
|
|
2011-04-02, 20:07
|
|
|
Tränar inga zoner!
Reg.datum: Jan 2003
|
Jag kan hålla med Mimmla om att det inte är någon höjdare att börja dejta nära kompisars ex.
Det här med att personen man börjar träffa inte "får ha" ett förflutet tror jag enbart handlar om att man själv är osäker. Var känsligare för det i yngre ålder, och även om man nu kanske inte vill sitta och lyssna på massa saker om tjejens ex, så är jag ändå bättre på att acceptera det.
Är det bara jag som blir mer förvånad/skeptisk över om man träffar någon runt 25 som inte har haft en seriös relation?
2011-04-02, 20:11
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av ante
Jag kan hålla med Mimmla om att det inte är någon höjdare att börja dejta nära kompisars ex.
Det här med att personen man börjar träffa inte "får ha" ett förflutet tror jag enbart handlar om att man själv är osäker. Var känsligare för det i yngre ålder, och även om man nu kanske inte vill sitta och lyssna på massa saker om tjejens ex, så är jag ändå bättre på att acceptera det.
Är det bara jag som blir mer förvånad/skeptisk över om man träffar någon runt 25 som inte har haft en seriös relation?
|
Klart man får ha ett förflutet men jag har tidigare föredragit killar som inte antar saker om hur förhållandet och hur man är som tjej.
Jag är typ tvärt emot sådär, jag gillar inte badboys. Jag vill ha snälla oskyldiga killar.
Joo men om det finns en bra förklaring så. Kanske en kille som var superful i tonåren och blommade ut när han började gå på gym när han var 23 liksom :P
|
|
|
2011-04-02, 20:11
|
|
|
Wants brinner!
Reg.datum: Jan 2009
|
Jag frågar aldrig hur många någon har legat med/träffat/varit tillsammans med och om det inte är relevant för en konversation så har jag inget intresse i att veta något om hennes ex heller. När hon är med mig så är det det som händer då. PreMe är irrelevant om det inte kan ha direkt påverkan på vårat träffande. Jag vet inte varför folk ska rota i sånt. Jag ser inte direkt hur det ska komma goda saker ur dom konversationerna.
Definitionen av övertydlig...Träffade en tjej, vi efterfestar lite hos mig och hon vill sätta igång "en bra låt" och drar igång http://open.spotify.com/track/2mh6YqkZXtNYxRlqfwY1PK
Senast redigerad av prOtotype den 2011-04-02 klockan 20:13.
|
|
|
2011-04-02, 20:16
|
|
|
Tränar inga zoner!
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Klart man får ha ett förflutet men jag har tidigare föredragit killar som inte antar saker om hur förhållandet och hur man är som tjej.
Jag är typ tvärt emot sådär, jag gillar inte badboys. Jag vill ha snälla oskyldiga killar.
Joo men om det finns en bra förklaring så. Kanske en kille som var superful i tonåren och blommade ut när han började gå på gym när han var 23 liksom :P
|
Fast "vettiga" killar antar inte att alla tjejer är likadana, oavsett om de är erfarna eller inte. Du tror inte att mer erfarenhet gör sannolikheten att killen kan "hantera" dig på ett bättre sätt än en oerfaren?
2011-04-02, 20:19
|
|
|
yeah right
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av prOtotype
|
så det blev åka av då.....
|
|
|
2011-04-02, 20:21
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Jag frågar aldrig hur många någon har legat med/träffat/varit tillsammans med och om det inte är relevant för en konversation så har jag inget intresse i att veta något om hennes ex heller. När hon är med mig så är det det som händer då. PreMe är irrelevant om det inte kan ha direkt påverkan på vårat träffande. Jag vet inte varför folk ska rota i sånt. Jag ser inte direkt hur det ska komma goda saker ur dom konversationerna.
|
Håller med. Jag är egentligen bara intresserad av två saker när det gäller hennes tidigare relationer. Om hon gillar "farliga killar" och om hon anser det ett tecken på styrka och självförtroende att ligga runt. I sådana fall drar jag mig ur direkt.
|
|
|
2011-04-02, 20:22
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Definitionen av övertydlig...Träffade en tjej, vi efterfestar lite hos mig och hon vill sätta igång "en bra låt" och drar igång http://open.spotify.com/track/2mh6YqkZXtNYxRlqfwY1PK
|
Fast jag skulle aldrig inleda något med nån jag inte visste något om.
Jag ser inga problem med att veta om x eller om de umgås eller sånt.
Hahaha skön tjej :P
Citat:
Ursprungligen postat av ante
Fast "vettiga" killar antar inte att alla tjejer är likadana, oavsett om de är erfarna eller inte. Du tror inte att mer erfarenhet gör sannolikheten att killen kan "hantera" dig på ett bättre sätt än en oerfaren?
|
Nej men inte likadana men folk har en tendens att anta att tjejer är på ett visst sätt och jag är oftast inte som tjejer överlag.
Fast jag är ganska dominant tror jag, säkert därför jag vill ha en oerfaren kille som gör som jag vill mohahaha
Näe men de flesta "erfarna" killarna jag varit med inte riktigt kunnat hantera att jag inte är lika "lydig" som andra tjejer. :P
|
|
|
2011-04-02, 20:26
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
jag är helt tvärtom när det gäller partnerns förflutna. Jag ser det snarast som ett krav att han ska ha haft ett förhållande/förhållanden innan, har han varit sambo också är det en klar fördel. Har själv haft ett samboförhållande på 6 år, min nästa ska inte vara nån noob som inte vet vad den ger sig in på.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31.
|

|