Leta reda på Jericho. Tyvärr bara 1½ säsong men den är lagom att dricka en kopp te till på kvällen.
they install Windows."
– Anonymous
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
För övrigt så funderar jag nog på att lägga ner Rescue Me. Det är bara problem hela tiden och allt ska vara så jävla svårt. Det som var bra med serien, humorn, finns inte kvar. Sean och Mike gör så gott de kan men det räcker inte.
För övrigt så funderar jag nog på att lägga ner Rescue Me. Det är bara problem hela tiden och allt ska vara så jävla svårt. Det som var bra med serien, humorn, finns inte kvar. Sean och Mike gör så gott de kan men det räcker inte.
Titta på Arrested Development!
Senast redigerad av Alfred Nobel den 2010-08-07 klockan 08:49.
Har nu sett alla episoder i S01, S02 och S03 ur How I Met Your Mother och såg precis klart S04E01. Jag är såld. Det ryktas om S06 i höst, stämmer det? Måste hinna se S05 tills dess.
Det ryktas inte om att säsong 6 kommer, det är ett faktum. Men tyvärr kommer du liksom oss andra HIMYM fans att bli mer besviken under seriens gång. Säsong 4 är helt okej men säsong 5 är skandalöst dålig, förutom avsnitt 9 (the playbook), hoppas jag inte förstörde tittandet för dig men ville bara varna dig.