2010-06-08, 09:41
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jens.Andersson
Har nog hänt flera gånger men inte filmer som Heartbreak Kid som desutom Ben Stiller
själv regisserat. Ibland är det även andra skådisar som utgör just själva sex-scenen
som i anti-christ t.ex.
|
Om jag hade regisserat en film med Malin Åkerman hade jag nog fan regisserat så jag fick stoppa in den. "Det ser mer verkligt ut!"
Citat:
Ursprungligen postat av mojoo
Anti-christ måste va den mest fuckd up film jag någonsin sett..jag o polarna kollade inte ens klart. Hade fan mardröm efter den filmen 
|
Åh, jag måste se!
|
|
2010-06-08, 09:58
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Om jag hade regisserat en film med Malin Åkerman hade jag nog fan regisserat så jag fick stoppa in den. "Det ser mer verkligt ut!"
|
Ja herregud, jag hade tagit Åkerman, Scarlet Johanson och Vera Farmiga till
en romantisk komedi och haft en sex-scen som involverade oss allihop 
Sedan kört med en "Det har blivit lite ändrade planer, alla scener är redan klara
och vi har bytt titel till 'Big Wet Asses 17'"
Citat:
Ursprungligen postat av mojoo
Anti-christ måste va den mest fuckd up film jag någonsin sett..jag o polarna kollade inte ens klart. Hade fan mardröm efter den filmen 
|
Ett mästerverk enligt mig, det gäller att se förbi avklippta könsdelar. Sen är jag
lite hemligt kär i Willem Dafoe också
|
|
|
2010-06-08, 10:12
|
|
I´m just kidding. Or am I?
Reg.datum: Oct 2001
|
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyJoeDavola
Hur får man så att bilden täcker hela tv:n på gamla serier typ seinfeld. Man ska ju inte behöva sitta och ändre bildinställning för varje program?!

|
Många TV-apparater har någon form av auto/amrtzoom läge eller liknande som gör att du ofta slipper dessa kanter men vill du ha en verklighetstrogen bild i högsta möjliga upplösning så blir oundvikligen en sänding i 4:3 som visas på en 16:9 skärm följd av svarta sorgekanter på varje sida.
Väljer du att köra den istället i Wideläge så kommer bilden dras ut och du tappar aspect ratio (dvs, alla blir tjockare).
|
2010-06-08, 16:25
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Muskelfibrer jobbar efter principen "allt eller inget". Så även vid små repetitiva belastningar så kan det sätta sina spår eftersom det kan skapa en överbelastning på några få muskelfibrer. Ofta så musarm och dylikt uppstår.
|
Men borde inte armen/handen klara den minimala belastningen? Jag menar, när man rör sig som vanligt använder man ju armarna lite då och då, äter, läser tidningar, klicka på fjärrkontrollen, träna osv?
|
|
|
2010-06-08, 16:33
|
|
Ljuset i mörkret
Reg.datum: Oct 2008
|
varför smakar vitlöksbröd bara gott när det är varmt ute?
på vintern är det vidrigt, men när solen gassar så smakar det bra
|
2010-06-08, 21:39
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
Men borde inte armen/handen klara den minimala belastningen? Jag menar, när man rör sig som vanligt använder man ju armarna lite då och då, äter, läser tidningar, klicka på fjärrkontrollen, träna osv?
|
Ensidig belastning aktiverar ofta samma muskelfiberbuntar vilket leder till förslitning vilket i sin tur till kan leda till inflammation. Ett resultat av svaga muskler, ingen träning och väldigt ensidiga rörelser under lång tid (flera timmar om dagen i flera år).
|
|
|
2010-06-08, 22:12
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
http://www2.hhs.se/femaleeconomist/p...SaanaAzzam.htm
Född '87. Magisterexamen i år (nu, alltså). Behöver man ingen utbildning för att jobba som valutahandlare på Barclays, som hon "har gjort"? (past tense) Det är väl en sån däringa "top tier" bank, känns som att de kräver att man åtminstone pluggat klart innan man får jobb.
|
|
|
2010-06-08, 22:40
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av mangs
(dvs, alla blir tjockare).
|
Grov heter det!
|
|
2010-06-09, 08:14
|
|
Mjäll & SL
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Behöver man ingen utbildning för att jobba som valutahandlare på Barclays, som hon "har gjort"? (past tense)
|
Definiera valutahandlare. Hon kanske växlade folks reskassor?
|
|
|
2010-06-09, 21:35
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Definiera valutahandlare. Hon kanske växlade folks reskassor?
|
Förhoppningsvis. Annars ska jag nog skicka in en ansökan till random storbank och nekas jag den sökta positionen tänker jag dra slutsatsen att det handlar om nån sorts diskriminering snarare än brist på kompetens
|
|
|
2010-06-09, 21:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Ensidig belastning aktiverar ofta samma muskelfiberbuntar vilket leder till förslitning vilket i sin tur till kan leda till inflammation. Ett resultat av svaga muskler, ingen träning och väldigt ensidiga rörelser under lång tid (flera timmar om dagen i flera år).
|
La-la-la-la-la-la!!11 Skärmen flimrar och jag kan inte läsa vad du skriver nu.
Jag lever i tron att jag är osårbar och kan sitta hur länge som helst i vilken ställning som helst och musa utan att det bekommer min kropp.
(fast jag har iofs redan insett vikten av att låta ryggen byta ställning ibland, men musarm finns inte i min begreppsvärld, det verkar vara riktigt jobbigt)
|
|
|
2010-06-09, 22:31
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Varför heter det doghouse på en båt? (Jag vet vad doghouse är på en båt men inte varför det heter så).
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2010-06-09, 22:35
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
Vad är doghouse på en båt?
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
2010-06-09, 22:56
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2009
|
Vilket cigarettmärke är det som luktar så jädrans gott? Lukten liknar inte Marlboro, Prince eller liknande utan det luktar något annat, kan dock inte beskriva lukten.
|
|
|
2010-06-09, 23:12
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av tntballe
Vad är doghouse på en båt?
|
Överbyggnaden på rufftaket
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:16.
|

|