2010-06-06, 16:50
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Teh rage..!
|
|
|
2010-06-06, 16:54
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av chrilledude
Jo.
So what? Kunde inte ett skit då, önskar att någon hade bitchslappat mig.
|
du har aldrig tänkt på att folket du bli så arg på nu är vad du var 7 månader sen = ovetande.
|
|
|
2010-06-06, 17:03
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tonto
du har aldrig tänkt på att folket du bli så arg på nu är vad du var 7 månader sen = ovetande.
|
Jo det vet jag, därför jag önskar att någon smällde till mig på käften och sa att jag suger.
Nog med offtopic nu, tråden kommer bara att låsas.
2010-06-06, 17:03
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Är det bara jag som, när jag tittar tillbaka, att den där okunskapen, nojja och tron på myter är lite charmig? Jag menar, man började med en massa misstag, de med lite erfarenhet skakade på huvudet och man fick kämpa lite för att få allt rätt och hitta sin väg.
Fan, rena underdog-storyn ju, nästan så att avskyn mot det blir rent av efterbliven!
|
|
|
2010-06-06, 17:27
|
|
|
dubstep och pepsi <3
Reg.datum: Nov 2009
|
Citat:
Jo.
So what? Kunde inte ett skit då, önskar att någon hade bitchslappat mig.
|
Visa lite sympati.
|
|
|
2010-06-06, 18:22
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av bizniz
Visa lite sympati.
|
Men om jag inte vill då? Sluta med offtopic nu.
Roligaste är ju ändå den i min signatur. Tack "Teh Saxo" för den.
2010-06-06, 19:02
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
chrille: Ja, den leder fortfarande.
|
2010-06-06, 20:06
|
|
|
Registered User
|
jag tycker inte det är störande med folk som är okunniga (alla har varit det någon gång och som andra sagt, inte alla som lägger ner hela sin fritid på att läsa på sånt), men det jag kan irritera mig på är personer som tror att de är mer kunniga än mig i diskussioner och envisas om att de har rätt även fast de inte kan nånting. Hände häromdagen då en kompis (som inte tränar) envisades om att fett är kolhydrat för att det ger energi, och hävdade att allt som är kalorier är också kolhydrater.
|
|
|
2010-06-06, 20:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Är det bara jag som, när jag tittar tillbaka, att den där okunskapen, nojja och tron på myter är lite charmig? Jag menar, man började med en massa misstag, de med lite erfarenhet skakade på huvudet och man fick kämpa lite för att få allt rätt och hitta sin väg.
Fan, rena underdog-storyn ju, nästan så att avskyn mot det blir rent av efterbliven!
|
Det ar ganska sott, nar samma personer kommer senare och verkar ha fatt battre koll pa laget.
|
|
|
2010-06-06, 20:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Det man kan undra angående folk som stör sig på andra som kan lite, satt ni själva på röven framför datorn/boken/whatever tills ni kunde "allt" innan ni började träna eller?
Kommer ihåg en massa galna saker man tänkte när man började på gymmet första gången, fullt sjå med att få rätt på vilken övning som tränade vad på kroppen och att försöka förstå mig på någonting av de B&K tidningarna man bläddrade i innan man vågade sig iväg mot gymmet.
Kommer ihåg att jag hade en mycket oklar uppfattning om vad skillnaden på vad kreatinpulver och proteinpulver var. Var dessutom helt chockad när polaren köpte kreatin pulver, var övertygad om att han med andra ord använde anabola steroider och skulle bli en stor tjur på två sekunder.
|
|
|
2010-06-06, 20:22
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
En räka till "instruktör" visade hur man skulle köra bänkpress för några nybörjare.
"Handleden rak och ligg med ryggen helt på bänken"
huva
|
|
|
2010-06-06, 20:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av krellik
Kommer ihåg en massa galna saker man tänkte när man började på gymmet första gången, fullt sjå med att få rätt på vilken övning som tränade vad på kroppen och att försöka förstå mig på någonting av de B&K tidningarna man bläddrade i innan man vågade sig iväg mot gymmet.
|
+1
Jag kan rabbla upp hundra saker som jag idag skulle tycka var totalt idiotiskt och saker jag gör idag kommer jag sannolikt se till baka på om ett antal år och bara skaka på huvudet över.
Så jag är väl antagligen ett praktexempel på en person som såna som chrilledude ogillar.
|
|
|
2010-06-06, 20:29
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
+1
Jag kan rabbla upp hundra saker som jag idag skulle tycka var totalt idiotiskt och saker jag gör idag kommer jag sannolikt se till baka på om ett antal år och bara skaka på huvudet över.
Så jag är väl antagligen ett praktexempel på en person som såna som chrilledude ogillar.
|
Hahaha, alla har vart där. Och dem som är där just NU gillar jag helt enkelt inte, kan inte rå för det.
2010-06-06, 20:33
|
|
|
Ser bra ut!!1 gNnn!
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Hahaha, alla har vart där. Och dem som är där just NU gillar jag helt enkelt inte, kan inte rå för det. 
|
Shit, du måste va en bitig kille som gymmat i typ 10 år eller så?
|
|
|
2010-06-06, 20:41
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av wo0ord
Shit, du måste va en bitig kille som gymmat i typ 10 år eller så? 
|
Snarare tvärtom, styrketränat 1år och failat totalt.
Gief zum bitchslapz.
(NOOOOG med offtopic plz..)
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:58.
|

|