Sjuk = filmtajm
Valentines day - 8/10
Kärlekskomedi. Rolig må-bra-film med bra skådisar, me like.
Defendor - 5/10
Komedi. Tråkig och meningslös film. Dåligt manus, men ok skådisar.
Edge of Darkness - 5/10
Actionthriller. Riktigt dåligt manus och skådespeleri. Missnöjd över Mel Gibson som är en favorit, såg inte ens klart filmen.
The Imaginarium of Doctor Parnassus - 6/10
Komedi. Riktigt bra skådespeleri, vilket höjer filmen som i sig är kass. Heath ledger <3
The Informant - ?
?. Såg 30 mins, sen tröttnade jag. Vilket jävla snigelmanus.
Ninja Assassin - 6/10
Action. >.< orka b-rullar
Action/Sci-fi. Första filmen på väldigt länge som jag jag faktiskt ville se om direkt efter, grym. Mycket effektdräggel för oss 3d grafiker i den här rullen.
Dear John - 7/10
Drama. Bra film. Bra skådisar och rätt bra manus. Helt klart sevärd.
Percy Jackson - 7/10
Action/Fantasy. Hade ingen aning om vad det här var för film när jag började kolla på den, men blev positivt överraskad. Den här typen av filmer brukar till 95% av fallen ha dåligt manus, dåliga skådespelare och dåliga effekter. Men ptja, Percy Jackson överraskade med bra skådespeleri, riktigt bra effekter och ok manus. Sevärd.
The Time Travelers Wife - 7/10
Drama. Sevärd snyftfilm!
Law Abiding Citizen - 6/10
Actionthriller. Hopp, trodde mer om den här filmen. Bra skådisar och bra manus, men den är ju totalt pointless.
Legion - 3/10
Skräck?. Bottennapp...
Up In The Air - 8/10
Animerad komedi. Riktigt skön film, sevärd!
Daybreakers - 7/10
Action/Skräck. Hade höga förväntningar på den här filmen, och den visade sig vara helt ok. Jag som är ett fan av underworld tycker inte att den håller den standarden, men den är fortfarande sevärd.
Armored - 5/10
Action. Halvkassa skådisar och dåligt manus.
Leap Year - 8/10
Kärlekskomedi. Rolig må-bra-film med schyssta skådisar och ok manus.
The Men Who Stare at Goats - 5/10
Dramakomedi. Riktigt dyngmanus, såg inte klart filmen.