Nu är jag säkert heeelt out-of-date, men jag har börjat kolla på Big Bang Theory på fredagkvällar.. Och det är riktigt roligt hur nördiga killarna spelar
Om ni är oroliga att det är i stil med Friday Night Lights, d.v.s. massa träningar och matcher så kan jag upplysa er att så är inte fallet. Har inte sett en enda match i serien hitintills utan enbart för- och eftersnack. Det är en humor-serie som "råkar" ha am. fotboll i bakgrunden.
The black donnellys vill jag säga, serien avbröts dock efter 12(?) avsnitt pga för få tittare (dom hade säkert en jävla massa men det är snikna jävlar som håller i tåtarna)
Men det var en grym serie fram tills dess!
+1. Jag blev överraskad när jag såg att den inte skulle fortsätta. Det blir nog att se om den igen då det var ett tag sen nu
Blue Mountain State!
Om ni är oroliga att det är i stil med Friday Night Lights, d.v.s. massa träningar och matcher så kan jag upplysa er att så är inte fallet. Har inte sett en enda match i serien hitintills utan enbart för- och eftersnack. Det är en humor-serie som "råkar" ha am. fotboll i bakgrunden.
Har sett första avsnittet och måste hålla med om att det är riktigt roligt! En blandning av American Pie och sport.
Har sett hela säsong 1, det är helt klart den bästa och roligaste serien jag någonsin har sett, helt klart min typ utav underhållning :P