Har inte spelat något utav Fallout-spelen men får bånge likväl.
En annan serie som jag funderar på att se är den som handlar om en affärsman som åker jorden runt och handlar med inhemska varor. Sett lite på youtube och verkar riktigt intressant, dels i affärsmannaskap men även att man får uppleva olika platser och kulturer under resans gång. TV-serien heter "Around The World in 80 Trades":
Sjukt intressant . Introt t ex, kanske något för Coxie?
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Btw, jäklar vilken ROI han hade på dromedarerna. Sälja till dubbla priset i nästa land och en transportkostnad som bara var drygt 10% av insatsen. Hade han haft mer pengar och gjort det på en regelbunden basis... nice.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Haha, tack för tipset om Metalocalypse! Helt underbart!
Tack!!!!!! Garvade precis tills tårarna sprutade åt han den grova när han ska köpa spansk mat och trycker sönder glasrutan med ansiktet gaahahaha. Sjukt skön serie!
Senaste avsnittet av Scrubs var det sämsta avsnittet hittills av alla avsnitt från alla 9 säsonger. Det var p l å g s a m t dåligt. Jag satt och skruvade på mig och ville bara att det skulle ta slut.