2009-11-19, 11:33
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2009
|
Karolinska Sjukhuset
Hejsan, jag var på SÖS förra veckan och fick en remiss därifrån till Karolinska angående gyno, och nu vill jag veta hur lång tid jag måste vänta innan jag får något svar från Karolinska, är det bara ringa upp dem och fråga?
|
|
|
2009-11-19, 11:35
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Before you try yourself, check kolo
|
|
|
|
2009-11-19, 11:36
|
|
|
Triatleten
Reg.datum: Apr 2006
|
Ring och fråga. De har koll på sina egna väntetider.
|
|
2009-11-19, 12:00
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av machine gun
Ring och fråga. De har koll på sina egna väntetider.
|
Är det bara att ringa receptionen?
|
|
|
2009-11-19, 12:01
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Annars kan dom väl koppla dig vidare...
|
|
|
2009-11-19, 12:01
|
|
|
Triatleten
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ingrosso
Är det bara att ringa receptionen?
|
Förslagsvis ringer du den mottagning du är remitterad till. Kan du inte numret, lär de i växeln kunna koppla dig rätt.
|
|
2009-11-19, 12:02
|
|
|
Banned User
|
Tack!
|
|
|
2009-11-19, 12:53
|
|
|
MOARR! INC.
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Hejsan, jag var på SÖS förra veckan och fick en remiss därifrån till Karolinska angående gyno, och nu vill jag veta hur lång tid jag måste vänta innan jag får något svar från Karolinska, är det bara ringa upp dem och fråga?
|
haha tror du DOM kommer ringa dig? du måste ringa o vara på så mycket du kan. de har redan glömt din remiss så du vet
mvh " en som vet" di.se
|
|
|
2009-11-19, 12:56
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av n1tro
haha tror du DOM kommer ringa dig? du måste ringa o vara på så mycket du kan. de har redan glömt din remiss så du vet
mvh "en som vet" di.se
|
|
|
|
|
2010-02-07, 13:18
|
|
|
Banned User
|
Har väntat sen November nu och dem har fortfarande inte ringt, får ringa imorgon eller någon gång i veckan, grymt dåligt när läkaren säger att han lovar att skicka remiss, kommer jag nu behöva börja om från början gå till Vårdcentralen sen får dem skicka mig vidare osv osv?
|
|
|
2010-02-07, 13:21
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Du fick rådet att kontakta dom i november, och vad har du gjort? Ingenting?
|
|
|
2010-02-07, 13:23
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Du fick rådet att kontakta dom i november, och vad har du gjort? Ingenting?
|
Jo, jag ringde dem efter dem 2 veckorna läkaren sa att det skulle ta, då sa dem bara att dem inte visste någonting ännu.
|
|
|
2010-02-13, 22:21
|
|
|
Banned User
|
Har nu pratat med dem på SÖS och dem sa att dem hade skickat remiss till karolinska men att dem inte ville ta emot mig försen jag hade tagit bilder och att dem hade kontaktat min läkare på vårdcentralen den 1a december och bett han höra av sig till mig vilket han inte gjort, så jag kontaktade honom och han fixade en tid på tisdag för att ta foton, som sedan skickas till karolinska tror jag, någon annan som varit med om att man måste ta foton innan man får gå vidare?
|
|
|
2010-03-30, 22:45
|
|
|
Banned User
|
Var på Karolinska idag för bedömning, läkaren sa dock att jag inte skulle opereras eftersom att jag var under det "normala" jag förklara för henne att jag mådde dåligt osv, men hon sa bara nej igen, och sa att jag skulle vänta tills jag fyller 20 och komma tillbaka då om det inte försvunnit.. Funderar på om jag kanske ska kontakta någon privatklinik.
|
|
|
2010-03-31, 10:46
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2007
|
Citat:
Var på Karolinska idag för bedömning, läkaren sa dock att jag inte skulle opereras eftersom att jag var under det "normala" jag förklara för henne att jag mådde dåligt osv, men hon sa bara nej igen, och sa att jag skulle vänta tills jag fyller 20 och komma tillbaka då om det inte försvunnit.. Funderar på om jag kanske ska kontakta någon privatklinik.
|
Eller också väntar du tills du är 20 och ser om det ser bättre ut då?  Hur gammal är du nu? Samt vad väger du?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:44.
|

|