Två säsonger av Entourage sedda nu, och jag älskar det. Bästa avsnittet hittills var s02e13, när Ari och Lloyd "tar steget".
Kommer Drama att vara lika jobbig i resten av serien? Jag tycker inte att han är rolig, mest tragisk och jobbig. Lite som Martin Lawrence. Vince känner jag inte heller något för, då han mest känns som en slacker som gamblar för mycket med sina filmer och sina vänner.
Kommer Drama att vara lika jobbig i resten av serien? Jag tycker inte att han är rolig, mest tragisk och jobbig. Lite som Martin Lawrence. Vince känner jag inte heller något för, då han mest känns som en slacker som gamblar för mycket med sina filmer och sina vänner.
Vi ligger jävligt lika, har också sett två säsonger och är inne på fjärde avsnittet på säsong 3.
Tycker också det är en helt fantastisk serie, dock gillar jag alla personer lika mycket.
Två säsonger av Entourage sedda nu, och jag älskar det. Bästa avsnittet hittills var s02e13, när Ari och Lloyd "tar steget".
Jag kände precis samma sak! Men drama växer som fan och nu är han lätt min favorit (och Ari ofc).
Inne på s04 nu. Tittade på hela säsong 3, 20 avsnitt, på två dagar.
Drama har blivit lite bättre nu, när han fått sin serie att rulla. Jag tyckte att han var vettig när de skulle ha någon inflyttningsfest, och Turtle så klart skulle bjuda in flera hundra pers. Jag skulle också reagerat som Drama.