Observera att Microsoft Excel 2008 inte fungerar med excelmallen - endast 2004.
Cheers!
mitt 2007 funkar med den här!!
Här kommer ett svar som förhoppningsvis kan hjälpa er som har problemet #NAMN? Jag hade själv det flera gånger då jag öppnade excel genom att dubbelklicka på den nedladdade mallen. Testa öppna office genom start-menyn eller ikon. Sen Arkiv > Öppna > "Mallensnamn"
Vet inte varför om de har att göra med version av excel eller om inställningarna laddas på annat sätt om man öppnar programmet först. Värt att testas iaf funkar för mig på detta vis.
Hej
Jag har modifierat mallen lite sa man kan skriva in underskott och aktivitet osv, en for tjejer och en for killar.
Jag har dessvarre inte tillgang till nagon server som folk kan ladda hem den fran. Om nagon snall manniska kan PMa mig sa kan jag maila den sa vi kan lagga upp den till alla som ar intresserade
Mallen är ju kanon. Men under kalorier-fliken där man kan ställa in hur mkt plus eller minus man vill ligga på, i de blå fälten, kan jag inte ändra på söndagen. Den står på 500. Varför är det så?