Jobbat natt. dv 19-07 och sov lite halvkrassligt på förmiddagen. Ville ändå köra hårt eftersom axeln är så gott som bra nu. Hade stora svårigheter att bli varm men blev starkare efterhand. 6x285kg så fick jag dåligt utlyft och fick bryta ut vikten ändå PR men det var nog tungt. Rankar 6x285kg som en av mina bättre prestationer någonsin, vikten är stabil även raw. FU-bänken likaså jättebra, sista repset något roligt men fötterna vidrör ej golvet.
Knäböjen utan bälte. Tror faktiskt jag fixar 200+ OL-style ATG utan bälte. Inte illa med minimal benträning. Lutandebänken förvånandsvärt lätt trots att jag inte tränat lutandebänk sen februari-mars kanske? Fanns mer att ge där.
Gedigen träning. MYcket nöjd trots Ooptimalt vardagstillstånd.
Reps: 380
Set: 36
Totalvoylm: 19445kg
Skattning 1-5
Mental energi: 4
Styrka: 4
Kost: 2
Sömn: 1
Återhämtning: 2
Filmer:
6x285kg 10cm planka raw
Maffigt pass! Trevligt att du fortfarande var stark i lutande pressarna. Det är ju en övning som brukar kännas sjukt ovan efter att man vilat från den ett tag.
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Brukar dricka lite nutrilette ibland då jag jobbar natt.
Ja väldigt förvånad över att jag var så pass bra form i lutande. Trots att axeln bråkat och jag känner att bottenstyrkan är inte 100% just nu.
Nånting som gav mig en tankeställare idag är att jag inte skall vara rädd att värma upp ordentligt. Borde kanske gå ner till 20kgs hopp i första bänkrundan!