2009-08-17, 00:21
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Vaknat upp i en okänd stad.
|
|
2009-08-17, 00:22
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2008
|
Kommer ihåg nyårsafton 07, eller aa kommer ihåg och kommer ihåg.
Kom ihåg fram till klockan 22:00 sen hade jag minnesluckor från 22:00 - 01:00 nåt.. Det var första gången jag tänkte att jag skulle supa till det ordentligt, trodde inte på minnesluckor.
Hade visst gjort massa dumma grejor, kallat gamla tanter för horkärring för dem stirrat på mig, kallat en tjej hora för hon inte visste vem min kusin va skrikit jävla svartskallar för några utlänningar slagit min bror osv osv, sånt jag ALDRIG skulle göra i vanliga fall. Inte ens likt mig shit, fyfan vad man skäms.
|
|
|
2009-08-17, 00:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Att jag blev feg. Det låter verkligen som en sådan där "Hah, kolla nu så coolt svar jag kan komma med", men det grämer mig fortfarande, trots att det var några år sedan, en kille på festen slog sin flickvän efter något gräl och jag gick därifrån, tänkte att alla andra i rummet skulle ta hand om det, vilket jag senare fick reda på att de inte gjorde.
|
Tror du att du hade ingript om du var nykter? Det känns som jag får mer civilkurage ju fullare jag blir, å andra sidan förlorar jag omdömet mer...
För att ta senaste gången jag var rejält berusad så var det nog natten mellan i fredags och i lördags här i Toulouse. Gick längs gatan ensam och ser en bil svänga vänster, medan det kommer en mötande bil i full fart. Blir en jävla krasch, jag har aldrig sett något liknande i hela mitt liv - och då är det precis så att jag minns det. Går ut en tant ur den ena bilen, ser helt sjuk ut, som en zombie, men jag vill minnas att hon var fysiskt oskadad. Det andra offret var en man i den andra bilen vars tillstånd jag inte minns. Jag själv blev enormt exalterad och sprang runt och skrek någon slags pseudo-franska. Som tur var så låg det centralt så det var fullt med folk framme på några sekunder. Vill minnas att det kom fram en snubbe och frågade mig om det var jag som körde den andra bilen (än den som zombie-kvinnan satt i). Det kan betyda att den andra föraren flydde scenen eller att han som frågade mig inte riktigt hade koll på läget (som jag då). Jag var iaf smart nog att inse att jag borde lämna platsen snarast möjligast eftersom jag var alldeles för berusad för att vara till någon nytta. Det var som sagt centralt och 10 sekunder efter krocken var det 10-20 pers på plats. Jag var dock närmast själva epicentrum, kanske 5-10 meter från kraschen, och nu i efterhand känns det jävligt dumt av mig att gå runt i en relativt okänd stad full och själv.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2009-08-17, 01:00
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2006
|
Först låg jag i badet med två tjejer (det var bara för att skryta litegrann), sen drog jag på kalsonger för att jag var hungrig och skulle gå iväg att köpa mat. Ungefär 6km senare, i kalsonger däckade jag på en refug. Mötte lite folk och så, men dom flesta var vänligt sinnade. Några som försökte tjafsa lite men jag raggla bara vidare.
Slutade med att jag fick hjälp av 2 personer, fick sitta i deras trappuppgång medans nån äldre dam satt bredvid mig med en filt när jag spydde, hon prata om hur hennes egna barn varit i liknande situationer och att allting kommer ordna sig. 
Hela släkten var påväg mot arlanda just då och packa och dona medans jag satt där och hulkade.
|
2009-08-17, 01:05
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2008
|
Hahahaha, va? Gick du iväg i bara kalsonger?
|
|
|
2009-08-17, 01:13
|
|
Proteinbarskonnässör
Reg.datum: Nov 2008
|
Kom på att jag har supit bort en mobiltelefon. Den va väl runt 2 månader gammal, kostade 3200 kr.
|
|
|
2009-08-17, 01:13
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av JoeyP
Hahahaha, va? Gick du iväg i bara kalsonger?
|
Stämmer, det borde finnas på film, om dom inte slänger sånt, när jag står utanför Statoil och vrålar om att det är stängt i kalsonger vid bensinpumparna. Helvete.
|
2009-08-17, 01:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2006
|
Slagit min bästa tjej kompis, blivit nersparkad av BBS gäng på 5-6 pers, slagit en kille blodig, hånglat med fula tjejer, slarvat bort pengar, mobil, osv. Spytt i en trappuppgång så att grannarna vaknade kom ut och tog stryp tag osv osv...
Det är bara livserfarenhet, och varje grej har bara hänt 1 gång, kommer aldrig hända 2 förhoppningsvis!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Metal_boy_
Gör en krabba och skrik " VARE NÅ MER ELLER!!!!!!!!???"
|
|
|
|
2009-08-17, 01:17
|
|
Proteinbarskonnässör
|
Citat:
Ursprungligen postat av Shakemynuts
Stämmer, det borde finnas på film, om dom inte slänger sånt, när jag står utanför Statoil och vrålar om att det är stängt i kalsonger vid bensinpumparna. Helvete.
|
Det jag tycker är konstigast är hur du kunde dra när du hade två brudar i badet.
|
|
|
2009-08-17, 01:18
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious
Det jag tycker är konstigast är hur du kunde dra när du hade två brudar i badet. 
|
Ptja, jag var ju hungrig. Need my foods man.
|
2009-08-17, 01:19
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious
|
Det var att lämna dom som var det dumma i min historia va?
|
2009-08-17, 01:20
|
|
Proteinbarskonnässör
|
Citat:
Ursprungligen postat av Shakemynuts
Ptja, jag var ju hungrig. Need my foods man.
|
Det är ju förstås sant, när fyllehungern sätter in är det få saker som kan stoppa en
|
|
|
2009-08-17, 05:40
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Däckat i en fotölj, kaskadkräkts, hemskjutsad av farsan och därefter inte kommit ihåg ett jota av det
Fast det är verkligen det enda, i övrigt har jag på sin höjd varit fånig.
|
|
|
2009-08-17, 05:49
|
|
Spare some change..?
Reg.datum: Nov 2005
|
Aldrig gjort några riktiga idiotsaker som fyllekörning, slagsmål osv. Det är mest pinsamma saker men det bjuder jag på.
Mest pinsamma borde vara när jag lyckades få med mig en tjej hem men dumsnål som jag var hinkade jag runt ½ flaska vin innan vi gick hem, slutade med att jag spydde ner henne och hennes säng innan jag däckade på hennes badrumsgolv. Pinsamt som fan men hon skrattade som fan åt det och vi är vänner idag.
|
2009-08-17, 06:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2005
|
Var på krogen, blev akut skitnödig men ville inte sätta mig där så fick låna nyckeln till en kompis lägenhet som ligger strax bredvid. Kan tillägga att minnet inte var på topp denna kväll. Hade börjat dricka tidigt och säkert druckit 1L vodka sammanlagt. Iaf så lyckas jag ta mig in i lägenheten och sätter mig på toan, av någon dum anledning så tar jag av mig byxorna och kalsongerna helt. När jag är klar så sätter jag på mig kalsongerna men glömmer byxorna och börja gå ut igen. Kommer ungefär halvvägs till krogen innan något tjejgäng frågar varför jag inte har byxor på mig. Märker snabbt mitt misstag och går sakta tillbaka mot lägenheten.
Det är väl det dummaste inom kategorin roligt som jag gjort. Inom riktigt dumma saker så ligger nog köra mopped på fyllan hem efter varje fest högst upp, vilket jag slutade med i 16 års åldern. Slagsmål och sånt har jag aldrig varit i när jag är berusad som tur är.
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:24.
|

|