Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Sport > Hockey

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-06-13, 16:25   #511
Psychological
Banned User

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty1 Visa inlägg
Det stod 3-3 i matcher, hur dum får man vara? För varje post du postar så blir du bara dummare o dummare.
Det får stå för dig
Psychological är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-13, 16:52   #512
Pingu
Oleg sex dr

Pingus avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Psychological Visa inlägg
Du får gärna kalla mig sur , men inte okunnig. Har följt NHL och speciellt Detroit sen 1988. Har även spelat hockey själv i ca 16 år så kom inte o snacka. Alla vet att Pittsburgh lever på Malkin och Crosby. Dom hade ALDRIG vunnit utan dom och nu menar jag inte just den sista matchen utan på hela säsongen och slutspelet. Detroit är helt klart ett bättre lag , fråga vilken expert somhelst. Men just igår så låste sig det mesta och det var just då det var som viktigast. Ändå en eloge till Pittsburgh som orkade hålla undan , och det var mest pga att Crosby utgick som jag tidigare skrivit.
Finns fler gånger där vilja har slagit finess. Senast för två år sen när Ducks slog Senators .
Håller med, du verkar vara väldigt okunnig. Ingen kunnig skulle ha mats sundin på en topp 5 lista över bätsa spelare genom tiderna eller mike green på en likadan för backarna.
Har sett alla final matcherna utom den som detroit vann med 5-0 och jag tycker absolut att Penguins har varit bättre. Dom hade fruktansvärt oflyt dom 2 första matcherna men spelade bra
Såg att du skrev pajas lag om dom också, det säger en del om ditt "kunnande"

http://www.rogersgarage.com/1.html
Pingu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-13, 17:05   #513
Pingu
Oleg sex dr

Pingus avatar

Citat:
Tror även att Detroit hade vunnit om Pittsburgh spelat på hemmaplan. Känns som man kan spela mer avslappnat på bortaplan. Det här var EN match och tyvärr den viktigaste, och jag tycker fortfarande att Pittsburgh inte har ett speciellt bra lag, men just den här matchen så gick allt deras väg.
Skrev du inte för någon dag sedan att Detroit skulle vinna för att hela finalserien så hade hemma laget vunnit.....
Dom fick stryk av ett bättre hockeylag helt enkelt

Gammal 2009-06-13, 17:28   #514
solo
Registered User

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av solo Visa inlägg
Detroit hade en makalös tur senaste matchen,tror inte dom kan hoppas på det så länge till, slår till med tipset att pittsburgh vänder på detta
Tror bara ett lag vänt 0-2 någonsin i en final men nu kan det va dags .
Så här i efterhand kan man fråga sig vem som kan nåt om idrott som en viss person frågade mig
solo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-13, 17:43   #515
Psychological
Banned User

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Pingu Visa inlägg
Håller med, du verkar vara väldigt okunnig. Ingen kunnig skulle ha mats sundin på en topp 5 lista över bätsa spelare genom tiderna eller mike green på en likadan för backarna.
Har sett alla final matcherna utom den som detroit vann med 5-0 och jag tycker absolut att Penguins har varit bättre. Dom hade fruktansvärt oflyt dom 2 första matcherna men spelade bra
Såg att du skrev pajas lag om dom också, det säger en del om ditt "kunnande"
Dom spelade bra i den första perioden de två första matcherna sen hade dom ingenting att säga till om . Och angående min lista så har jag med Sundin pga att han gjort så mycket för ett lahgs om är rätt dåliga . Kommer inte ändra min uppfattning. tycker sudden är större än salming i toronto.
Psychological är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-13, 20:58   #516
Pingu
Oleg sex dr

Pingus avatar

Citat:
Dom spelade bra i den första perioden de två första matcherna sen hade dom ingenting att säga till om . Och angående min lista så har jag med Sundin pga att han gjort så mycket för ett lahgs om är rätt dåliga . Kommer inte ändra min uppfattning. tycker sudden är större än salming i toronto.
Sudden kan vara större än Salming i toronta ja men faktum är att sudden inte är topp 100 genom tiderna

Verkar som ducks tradar Pronger till kings mot Jack Johnsson + Kings första val i draften i år (5 e totalt). Blir det verklighet så kommer Kings antagligen att ha den bästa back duon i ligan i Pronger och Doughty

Gammal 2009-06-14, 10:39   #517
Pingu
Oleg sex dr

Pingus avatar

Citat:
Skitsamma, nu är det slut och silly season börjar . Rykten säger att Khabibulin och Heatley är på g till Detroit. Osgood slutar antagligen tillsammans med Draper o Maltby .
Detroit får inte in Heatleys 7,5 miljoner per år under lönetaket

Hårdaste ryktena nu är Chicago och Edmonton enligt spelaragenterna.
Chicago har massor med unga lovande spelare och ska det bli en affär där så kommer Brian Campbell också inkluderas. Han har ett likvärdigt kontrakt också på 7,1 miljoner

Edmonton ska ligga bästa till. Backen tom gilbert och forwarden Patrick o`sullivan + antingen Lubomir visnovsky eller sheldon souray kommer ingå i bytet. Personligen så skulle jag gärna se power forwarden Dustin Penner till Ottawa, han skulle se grymt bra ut på Spezzas ytterkant men han har producerat dåligt i år + att han har ett dyrt kontrakt

Kings har också massor med talanger främst på backsidan vilket borde intressera Senators. Skulle dom landa Heatley och nu även Chris Pronger så blir dom att räkna med nästa år. Har massor med utrymme i lönetaket också

Kan tänka mig att ducks, sharks och blues också kommer ringa Bryan Murray (Ottawas gm) ganska flitigt om Heatley

Bruins och självklart toronto är nog lagen i öst men Boston har samma problem som Detroit i lönetaket. Blir det nått där så kommer Phil Kessel vara en del i paketet och backen Dennis Weideman men som sagt, lönetaket kommer göre en sådan affär i princip omöjlig

Toronto är alltid med i bilden man har lite att erbjuda

Kommer hända mycket i sommar och många tunga namn kommer byta adresser. San Jose kommer städa i truppen och skaffa ordentliga yttrar

Mitt tipps är att Heatley hammnar i antingen Edmonton eller San Jose

Gammal 2009-06-15, 12:59   #518
psirus
Registered User

psiruss avatar

Reg.datum: Feb 2005
Finns det någon sida där man kan följa alla silly season rykten?
psirus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-15, 21:39   #519
Pingu
Oleg sex dr

Pingus avatar

Citat:
Ursprungligen postat av psirus Visa inlägg
Finns det någon sida där man kan följa alla silly season rykten?
Tsn : sök efter vad Bob Mckenzie skriver, an av hockeyvärldens bästa analytiker och fruktansvärt respekterad. Dom ev trader han pratar om brukar också hända

Hockeysfuture : Här finns det gott om kunnigt folk, massor med amatör scouter åt NHLlagen finns här + Bob Mckenzie

Hockeytraderumors : Inte lika vass som dom båda ovan men ändå helt ok

Gammal 2009-06-16, 08:24   #520
psirus
Registered User

psiruss avatar

Reg.datum: Feb 2005
Tack Pingu
psirus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-16, 15:57   #521
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Detroit får inte in Heatleys 7,5 miljoner per år under lönetaket
Men om Detroit blir av med Osgood/Hossa/Maltby/Draper/ samuelsson? då måste man väll få in Heatley?
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-16, 22:20   #522
Pingu
Oleg sex dr

Pingus avatar

Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Men om Detroit blir av med Osgood/Hossa/Maltby/Draper/ samuelsson? då måste man väll få in Heatley?
Jo det gör dom men då har dom inte råd att behålla någon av deras andra free agents eller restricted free agents. Här räknar jag med att Hossa inte får förlängt kontrakt och pengarna som sparas där går åt att behålla resterande lag - Draper, Maltby och Osgood.
Sen har Detroit inte så mycket att trada med heller för varken Z eller Pavel kommer bytas bort

Gammal 2009-06-17, 13:34   #523
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Jo det gör dom men då har dom inte råd att behålla någon av deras andra free agents eller restricted free agents. Här räknar jag med att Hossa inte får förlängt kontrakt och pengarna som sparas där går åt att behålla resterande lag - Draper, Maltby och Osgood.
Sen har Detroit inte så mycket att trada med heller för varken Z eller Pavel kommer bytas bort
Sant!!

Psycho, Pittsburgh var bäst när det verkligen gällde. Inget att diskutera om..
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-17, 13:40   #524
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
Lidström hade en rätt smärtsam skada, aj.

Red Wings defenseman Nicklas Lidstrom was speared by Blackhawk Patrick Sharp in the testicles during game 3 of that matchup. The pain was too much so he had surgery while the Wings played game 4.
Trance är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-17, 14:21   #525
130kg finsk sisu
130 kg finsk fotomodell

130kg finsk sisus avatar

Reg.datum: Apr 2006
Fy fan. Usch vilken skada!

Angående silly season så ryktas koivu till Anaheim.

Min youtube videos: http://www.youtube.com/profile?user=superhurri

Journal: http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=86629
130kg finsk sisu är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:48.