Day of the dead (2008)
3/10 - den förtjänar egentligen en etta men det var ju "zombies" med så... men hu vad dålig. Värdelöst foto och kasst klippt. Helt meningslösa slowmotionsekvenser och "häftiga bildeffekter" mitt i allt och bytte kameravinkel var tredje sekund för att få det att bli mer kaotiskt. Blev bara USELT. Filmens enda intressanta skådis dog efter 10min.
Efter detta fiaskot i hyrbutiken laddade jag ner den film jag ville se men som dom inte hade inne..
El Orafanato
Vackert filmad. Tragisk. Skrämmande - 9/10 t.o.m på en laptop.
ohyes, Star Trek är en känslig fråga.
Av någon anledning är det antingen ****** eller lovers för den serien/filmen.
Jag har faktiskt aldrig varit ett inbitet fan av det, har väl sett någon film och något avsnitt av en av tv-serierna för längesedan. Jag ställer mig bara frågande till varför Star Trek på något sätt skulle per automatik vara något löjligt och barnsligt, speciellt om man faktiskt jämför det med alla de skitfilmer som folk faktiskt ser.
Det känns som folk sväljer stereotypen rakt av och baserar sitt tyckande på det.
+1 på den, rörig och alldeles för jobbig att titta på.
Weirdsville, hmm, ja, den var lättsam på nåt vis, inte direkt super 6/10.
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Clerks 2
Skön lördagsunderhållning. Kevin Smith kan det här med att skriva dialog.
Jag tyckte Crank 2 var helt ok faktiskt. Ingen rulle som förtjänar en Oscar direkt men det visste man ju innan man drog igång den.
__________________ Tacka vet jag konstruktivt livsknarkande. - Doctor Snuggles
Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis