Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Rotator cuff 2 set
Speedbänk 4x20x20kg 2x10x60kg 3x3x90kg 2x3x130kg 2x1x180kg
Smalbänk 5x60kg 2x110kg 1x150kg 1x200kg 1x222,5kg 1x242,5kg PR
Pushdown 2 set
Marklyft FATBAR 5 set
CoC 3 set
Face pulls 2 set
Stångrodd 2 set
Biceps 2 set
Mycket, mycket viktigt för psyket att jag persade i smalbänken. Om det sen är produktivt kan visa diskutera. Men på såsätt ger det mig huvudbry eftersom måndagens fiasko inte direkt kan vara styrkerelaterat utan kanske mer dålig tröjstyrka och teknik.
Greppstyrkan var kass idag. Kanske pga vedarbetet på dagen?
242,5kg smalbänk. Pekfingrarna där räfflorna börjar. Lyftet något bättre än mitt 240kg lyft. Inget nämnvärt snedlyft och mindre studs.
Mycket, mycket viktigt för psyket att jag persade i smalbänken. Om det sen är produktivt kan visa diskutera. Men på såsätt ger det mig huvudbry eftersom måndagens fiasko inte direkt kan vara styrkerelaterat utan kanske mer dålig tröjstyrka och teknik.
Greppstyrkan var kass idag. Kanske pga vedarbetet på dagen?
Jag tror det beror på att du använde fultröjan idag fultröja=POWER
Mycket, mycket viktigt för psyket att jag persade i smalbänken. Om det sen är produktivt kan visa diskutera.
Börjar mer och mer kapitulera för ditt tänk. Det handlar ju framförallt om att känna trygghet inför uppgiften. Mycket gott för ditt självfärtroende att få göra detta lyft
Nu finns det bara ett läge, tok-läge
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Kom nu ut ur garderoben och erkänn att du vill återvända till moderrikets varma famn!
Kommer inte på fråga vännen!
Citat:
Ursprungligen postat av Börje H
Börjar mer och mer kapitulera för ditt tänk. Det handlar ju framförallt om att känna trygghet inför uppgiften. Mycket gott för ditt självfärtroende att få göra detta lyft
Nu finns det bara ett läge, tok-läge
Ja det är viktigt att känna sig stark. Sen om man är det eller inte är en sekunddär fråga.