Jag kan känna att jag har blivit irriterad på Sundvall. Då speciellt i trådar där han kommit med tips rörande kvinnor. Jag har dock kommit fram till att det nog till större delen är ett internetproblem, eftersom en skriven text kan uppfattas så individuellt. D.v.s. att jag blivit irriterad för att han har skrivit på ett sätt som gjort att jag kanske tolkat det han säger på ett helt annat sätt än vad han egentligen menar. Så, jag tror nog att jag när jag läser inlägg av Sundvall helt enkelt behöver ta min lilla tid och läsa flera gånger och försöka klura ut vad han egentligen menar bakom det han skriver, så skulle jag inte behöva bli irriterad.
Tror nog många irritationsmoment på internet eller dylika forum skulle kunna förklaras med att det är svårt att uttrycka sig i text för att få fram vad man egentligen menar. Det är lätt att man feltolkas, trots att man kan känna att man lagt ner lite möda på vad man själv tycker är ett bra sätt att få fram det man menar.
Skulle man känna alla användare här på kolo irl skulle man med säkerhet se helt annorlunda på vissa inlägg från vissa användare.