Stångrodd 2x10x50kg 2x10x90kg 2x10x110kg
Marklyft 3x90kg 2x1x140kg 1x180kg 1x220kg 1x255kg 3x140kg
CoC Massvis med set
Skulle egentligen vilat idag men man kunde lika bra gå och dra lite mark. Det smakade givetvis kasspiss. Hade bälte på 255kg.
Där man främst märker av att man börjar bli sliten är i CoC Får nätt och jämt ihop 2,5an nu. Totalt chanslös på 3an numera. Skulle nog behöva vila lite nu. Men det är så förbannat kul att träna så jag misstänker det blir ett pass imorgon oxå.
Vila från grippersen i minst tre dagar och testa igen.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
japp skulle nog smaka med en fylla. Men har ju lovat mej att inte supa föräns VM-medaljen är i hamn.
Skall försöka vila mej från grippers och se.
Var med Felix på 2 månaders kontroll idag. Han väger nu 6020g och är 60cm lång! Vilken kille! Mätte själv blodtrycket och det stannade på fina 132/78 och då var jag inte "utvilad". Så jag är mäkta nöjd med blodtrycket, man är ju ändå rätt tung.
Jaaaaha, så här så dagens vilodag ut. Gick lätt och fint. 4x180kg gick på 3,3 sekunder dvs bra mycket bättre än förra veckans 4x175kg på 3,6 sekunder. Höger främre delta är styv nu. Hoppas det inte är skadat.
4x180kg på 3,3 sekunder
8x160kg lutandebänk med fatbar. Visar upp buken för de intresserade!