Först blev jag sur över att...dom var i det huset hela tiden ... men sen förstår jag att det är mycket bättre än att ha massa... flashbacks från hans olika epoker.... Rent och fint berättat.
Hade väntat mig en renodlad skrattfest när det var Steve Carell i huvudrollen...detta var något annat. Något som faktiskt var....tja.....inte dåligt iallafall!. Betyget blir 6,5/10.
Hellboy 2, the Golden army
Helt okey som söndagsfilm! Snygga effekter och Ron Perlman är bra som Hellboy!
Equilibrium, glatt överraskad, skulle inte säga att den var oerhört bra, men den höll mig oerhört underhålld.
Det mest underhållande i Equilibrium är i slutet
när Bale går in i sista rummet för att fäktas mot "Storebror". I rummet står ett gäng pelare uppställda i en cirkel. När Bale går in i mitten av rummet kommer det fram en motståndare från varje pelare. Hjälten måste ha varit ganska fokuserad på att titta rakt fram eftersom han missade ninjorna som stod bakom pelarna just brevid dörren när han kom in i rummet.
Förstod du verkligen inte det? Du har ju t o m citerat mig, om du tittar riktigt noga hittar du en motivering till varför jag berättade slutet. Skrev även "spoiler" för att varna och använde vit text för att de som inte ville se skulle slippa. Vad är problemet?