2007-12-22, 21:36
|
|
El Presidente
Reg.datum: Mar 2004
|
Satana perkele har spelat ut COD 4 vad gör man nu? Suveränt spel iaf var det.
|
|
|
2007-12-22, 23:32
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Yes, Cod4 är dock ännu bättre online än offline, och online är väl hållbarheten nästan hur lång som helst =)
|
|
|
2007-12-23, 01:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Kanske bara är jag men känns som allt HD-material man laddar ner är i .mkv.
|
|
|
2007-12-23, 01:52
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Yes, Cod4 är dock ännu bättre online än offline, och online är väl hållbarheten nästan hur lång som helst =)
|
+1.
|
|
|
2007-12-23, 14:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Bump för helvete.
NFS: Pro street är fett. Riktigt skön känsla och då sitter jag fortfarande med första bilen. Helt annan kontroll än Carbon och så mycket roligare att köra.
|
|
|
2007-12-23, 14:38
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee
Bump för helvete.
NFS: Pro street är fett. Riktigt skön känsla och då sitter jag fortfarande med första bilen. Helt annan kontroll än Carbon och så mycket roligare att köra.
|
Du verkar vara rätt ensam om att tycka så dock? Jag har inte testat det, bara läst lite recensioner.
Drake-blabla uncharted verkar rätt så skojigt visserligen, blir nog till att testa. Sägs ju vara det snyggaste console-spelet hitills. Undra vad fanboy KongoLasse säger om det?
As if I care.
|
|
|
2007-12-23, 14:40
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Granatgiraffen
Du verkar vara rätt ensam om att tycka så dock? Jag har inte testat det, bara läst lite recensioner.
Drake-blabla uncharted verkar rätt så skojigt visserligen, blir nog till att testa. Sägs ju vara det snyggaste console-spelet hitills. Undra vad fanboy KongoLasse säger om det?
As if I care. 
|
Det är ett riktigt bra spel. Underhållande från första sekund! Bra story är det också, man rycks snabbt in i den.
|
|
|
2007-12-23, 14:42
|
|
|
Citat:
Bump för helvete.
|
Har det också, dock inte till ps3, rätt bra faktiskt, är nog bästa NFS hitills, lite mer verklig racing än mw och carbons plojfysik.
Diggar Pro Street som fan.
|
|
|
2007-12-23, 14:43
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Kanske, har sett ett par som har gett det högt betyg. Många verkar dissa det för att man inte kan åka omkring och bli jagad av polisen. Det tyckte jag bara var drygt och ser det som positivt att de har skippat det nu.
|
|
|
2007-12-23, 14:44
|
|
|
Citat:
As if I care. 
|
Ja Uncharted verkar riktigt bra, och det är kul att det börjar dyka upp lite intressanta titlar till Ps3an, dock inte tillräckligt för att man ska skaffa en enbart för det spelet, men det har fått bra betyg, något kort bara klagas det på.
Skulle RE5 enbart komma till Ps3 skulle jag köpa en, men det gör det ju inte som tur är =)
Men som sagt, kul att det börjar komma mer spel, hoppas det fortsätter och att de får igång home snart!
|
|
|
2007-12-23, 14:46
|
|
Registered User
|
Citat:
Har det också, dock inte till ps3, rätt bra faktiskt, är nog bästa NFS hitills, lite mer verklig racing än mw och carbons plojfysik.
Diggar Pro Street som fan.
|
Precis. Så jävla skön känsla när man vrålar in för fort i en kurva, sitter och spänner hela kroppen och kämpar för att klara den  Som på den gamla goda tiden när man spelade spel. Blir riktigt jävla kämpigt när man får en bra bil, kommer få hjärtattack
|
|
|
2007-12-23, 14:46
|
|
|
Pro Street känns mer som en råare och brutalare variant av Forza 2, härligt svårt och utmanande med, jämfört med Forza 2 så är det lite mer variation i Pro Street eftersom man tävlar i många olika saker, snyggt som fan är det med, riktigt bra
|
|
|
2007-12-23, 14:47
|
|
|
Citat:
Precis. Så jävla skön känsla när man vrålar in för fort i en kurva, sitter och spänner hela kroppen och kämpar för att klara den  Som på den gamla goda tiden när man spelade spel.
|
Hehe det där känner jag igen, spelar med hela kroppen när jag kör Pro Street, skönt att de som sagt gått ifrån den plojiga arkadfysiken från tidigare spel och fått till en i mitt tycke grym fysik.
Haha, jag vann en sån gratis bilmarker, så jag köpte den där Zonda tror jag den heter, trimma den så nu ligger den på närmare 1000hp och med en nästan perfekt väghållning, inga större problem med griprace längre =)
|
|
|
2007-12-23, 14:49
|
|
Registered User
|
Citat:
Hehe det där känner jag igen, spelar med hela kroppen när jag kör Pro Street, skönt att de som sagt gått ifrån den plojiga arkadfysiken från tidigare spel och fått till en i mitt tycke grym fysik.
|
Jepp, i carbon kunde kan hålla in gasen hela tiden, studsa lite på "väggarna" och ändå dominera. Nu måste skärpa sig och köra på riktigt.
|
|
|
2007-12-23, 14:56
|
|
jag älskar min kropp
Reg.datum: Sep 2007
|
Har det där spelet med Vin Diesel kommit än? Wheelman eller vad det hette`?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:39.
|

|