Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-12-22, 21:36   #4951
J.Saarela
El Presidente

Reg.datum: Mar 2004
Satana perkele har spelat ut COD 4 vad gör man nu? Suveränt spel iaf var det.
J.Saarela är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-22, 23:32   #4952
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel

Lasse Kongos avatar

Reg.datum: Jun 2003
Yes, Cod4 är dock ännu bättre online än offline, och online är väl hållbarheten nästan hur lång som helst =)
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-23, 01:39   #4953
Catstyle
Registered User

Catstyles avatar

Reg.datum: Jan 2005
Kanske bara är jag men känns som allt HD-material man laddar ner är i .mkv.
Catstyle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-23, 01:52   #4954
Three pigs
Banned User

Three pigss avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo Visa inlägg
Yes, Cod4 är dock ännu bättre online än offline, och online är väl hållbarheten nästan hur lång som helst =)
+1.
Three pigs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-23, 14:30   #4955
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003
Bump för helvete.

NFS: Pro street är fett. Riktigt skön känsla och då sitter jag fortfarande med första bilen. Helt annan kontroll än Carbon och så mycket roligare att köra.
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-23, 14:38   #4956
Granatgiraffen
Registered User

Granatgiraffens avatar

Reg.datum: May 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Bump för helvete.

NFS: Pro street är fett. Riktigt skön känsla och då sitter jag fortfarande med första bilen. Helt annan kontroll än Carbon och så mycket roligare att köra.
Du verkar vara rätt ensam om att tycka så dock? Jag har inte testat det, bara läst lite recensioner.

Drake-blabla uncharted verkar rätt så skojigt visserligen, blir nog till att testa. Sägs ju vara det snyggaste console-spelet hitills. Undra vad fanboy KongoLasse säger om det?
As if I care.
Granatgiraffen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-23, 14:40   #4957
Lelle Pelle
Registered User

Lelle Pelles avatar

Reg.datum: Jan 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Granatgiraffen Visa inlägg
Du verkar vara rätt ensam om att tycka så dock? Jag har inte testat det, bara läst lite recensioner.

Drake-blabla uncharted verkar rätt så skojigt visserligen, blir nog till att testa. Sägs ju vara det snyggaste console-spelet hitills. Undra vad fanboy KongoLasse säger om det?
As if I care.
Det är ett riktigt bra spel. Underhållande från första sekund! Bra story är det också, man rycks snabbt in i den.
Lelle Pelle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-23, 14:42   #4958
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Citat:
Bump för helvete.

Har det också, dock inte till ps3, rätt bra faktiskt, är nog bästa NFS hitills, lite mer verklig racing än mw och carbons plojfysik.

Diggar Pro Street som fan.
Gammal 2007-12-23, 14:43   #4959
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Citat:
Kanske, har sett ett par som har gett det högt betyg. Många verkar dissa det för att man inte kan åka omkring och bli jagad av polisen. Det tyckte jag bara var drygt och ser det som positivt att de har skippat det nu.
Gammal 2007-12-23, 14:44   #4960
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Citat:

As if I care.
Ja Uncharted verkar riktigt bra, och det är kul att det börjar dyka upp lite intressanta titlar till Ps3an, dock inte tillräckligt för att man ska skaffa en enbart för det spelet, men det har fått bra betyg, något kort bara klagas det på.

Skulle RE5 enbart komma till Ps3 skulle jag köpa en, men det gör det ju inte som tur är =)

Men som sagt, kul att det börjar komma mer spel, hoppas det fortsätter och att de får igång home snart!
Gammal 2007-12-23, 14:46   #4961
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Citat:
Har det också, dock inte till ps3, rätt bra faktiskt, är nog bästa NFS hitills, lite mer verklig racing än mw och carbons plojfysik.

Diggar Pro Street som fan.
Precis. Så jävla skön känsla när man vrålar in för fort i en kurva, sitter och spänner hela kroppen och kämpar för att klara den Som på den gamla goda tiden när man spelade spel. Blir riktigt jävla kämpigt när man får en bra bil, kommer få hjärtattack
Gammal 2007-12-23, 14:46   #4962
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Pro Street känns mer som en råare och brutalare variant av Forza 2, härligt svårt och utmanande med, jämfört med Forza 2 så är det lite mer variation i Pro Street eftersom man tävlar i många olika saker, snyggt som fan är det med, riktigt bra
Gammal 2007-12-23, 14:47   #4963
Lasse Kongo

Lasse Kongos avatar

Citat:
Precis. Så jävla skön känsla när man vrålar in för fort i en kurva, sitter och spänner hela kroppen och kämpar för att klara den Som på den gamla goda tiden när man spelade spel.
Hehe det där känner jag igen, spelar med hela kroppen när jag kör Pro Street, skönt att de som sagt gått ifrån den plojiga arkadfysiken från tidigare spel och fått till en i mitt tycke grym fysik.

Haha, jag vann en sån gratis bilmarker, så jag köpte den där Zonda tror jag den heter, trimma den så nu ligger den på närmare 1000hp och med en nästan perfekt väghållning, inga större problem med griprace längre =)
Gammal 2007-12-23, 14:49   #4964
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Citat:
Hehe det där känner jag igen, spelar med hela kroppen när jag kör Pro Street, skönt att de som sagt gått ifrån den plojiga arkadfysiken från tidigare spel och fått till en i mitt tycke grym fysik.
Jepp, i carbon kunde kan hålla in gasen hela tiden, studsa lite på "väggarna" och ändå dominera. Nu måste skärpa sig och köra på riktigt.
Gammal 2007-12-23, 14:56   #4965
stargate
jag älskar min kropp

Reg.datum: Sep 2007
Har det där spelet med Vin Diesel kommit än? Wheelman eller vad det hette`?
stargate är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:39.