Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-11-27, 13:38   #31
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Grisen Visa inlägg
Det är stört omöjligt att dansa och prata med tjejer "knu för tiden", verkar som tjejerna tror att man vill ligga med dom bara för att man kollar på dom och börjar snacka, va fan? Jag kan snacka med en tjej jag inte är intresserad av bara för att det är kul, socialt och dylikt..
+1. Tjejer kan vara sådana sjuka blänghaggor bara man råkar nudda vid dem på ett trångt dansgolv.

Att vara social på ett fest/dansställe är inte socialt acceptabelt uppenbarligen.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:40   #32
Grisen
Registered User

Reg.datum: Feb 2002
Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Nej. Vi går ju ut för att dansa Annars trycker vi upp er mot en vägg. Så ere :P
Shit jag hatar när killar och tjejer pratar om varandra som "vi", vem är du att prata för alla tjejer liksom?
Tjejer går framför allt ut på krogen för att få uppmärksamhet, dansa kan man göra på dansskola.
Grisen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:41   #33
Grisen
Registered User

Muskelbyggaren:

Ta bort den där skiten, han är så tråkig att jag blir förbannad.
Gammal 2007-11-27, 13:42   #34
The_RobRoy
Living the good life

The_RobRoys avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Muskelbyggaren:

Jag tycker han är klockren!
Gammal 2007-11-27, 13:42   #35
Muskelbyggaren
Löjligt internskämt

Muskelbyggarens avatar

Reg.datum: Sep 2006
Jag får oftast ut för att dansa, men hittar jag nån tjej jag gillar trycker jag upp henne mot en vägg. Så är det.
Muskelbyggaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:44   #36
Tricklev
Spamming user

Tricklevs avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Muskelbyggaren:

+1, fyfan vilken misslyckad komiker.
Tricklev är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:45   #37
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Men va i helvete grabbhalvor... här förväntar man sig att få läsa lite roliga saker kåta grappar säger på krogen för att de tror de ska få knurra... så är allt man ser en skock lama räkodlare som käbblar? Stfu n byt tråd!
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:45   #38
Frida.B
Banned User

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Spawn Visa inlägg
Nej jag är inte seriös :p kan förstå hennes problem

Men om det är så jobbigt att killar är så påträngande gå till ett ställe där man inte dansar eller dansa med dina polare och ta på dig en tröja med tydligt budskap
Men du är väl inte på riktigt. Jag går ut för att jag vill dansa till bra musik tillsammans med mina kompisar. Bara för att det finns killar som du som ska stöta på allt han ser eller blir stött så fort en tjej inte är intresserad så betyder inte det att jag måste skylta med att jag inte är intresserad. FFS
Frida.B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:45   #39
mela
#curl4lajf

melas avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Shit jag hatar när killar och tjejer pratar om varandra som "vi", vem är du att prata för alla tjejer liksom?
Tjejer går framför allt ut på krogen för att få uppmärksamhet, dansa kan man göra på dansskola.
Menar självklart inte alla tjejer och det hoppas jag att du fattar. Dock menar jag alla tjejer som jag faktiskt känner och pratat med på typ tjejtoan osv. Aldrig träffat på någon som faktiskt går ut för att ragga. Aldrig.

Tjejer går ut för att det är jävligt roligt att dansa och festa, med sina kompisar. Det är kul att träffa folk. Jag pratar gärna med människor, killar också. Sist hamnade jag i en diskussion om snus med en kille från england.

Det finns en typ av killar som är jäääävligt jobbiga, och det är dem jag roidar på mest. Kan inte skriva vilken för då blir jag bannad
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Jag älskar henne, så jag vinner
mela är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:47   #40
Muskelbyggaren
Löjligt internskämt

Muskelbyggarens avatar

Reg.datum: Sep 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Muskelbyggaren Visa inlägg
Jag får oftast ut för att dansa, men hittar jag nån tjej jag gillar trycker jag upp henne mot en vägg. Så är det.
Alla på killtoan håller förresten med mig. Sen är invandrartjejer grymt jobbiga, hoppas jag inte blir bannad.

det är ju faktiskt öppet mål
Muskelbyggaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:50   #41
Spawn
Banned User

Reg.datum: Apr 2006
tillbaka till de fula raggningsreplikerna nu.

on and of topic: Jag bjuder på en som jag dragit som har gått hem.

Går fram till tjejen som står ensam och ser sig runt lite förvirrat.

Jag= --
Hon= -

--Hej
-Hej
--Jag är vanligtvis en riktigt blyg kille men när jag såg dig så tänkte jag att ibland måste man ta chansen och våga gå fram till den sötaste tjejen på stället så nu har jag bara en fråga och det är om du har lust att dansa med mig?
-Haha fan vad gullig du är även om du bara vill ha sex så kan jag inte neka den uppraggningen.

Ps Vi hade kul
Spawn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:51   #42
PowPow
Registered User

PowPows avatar

Reg.datum: Jan 2005
muskelbyggaren är så många nivåer över allt annat just nu
PowPow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:52   #43
Grisen
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Menar självklart inte alla tjejer och det hoppas jag att du fattar. Dock menar jag alla tjejer som jag faktiskt känner och pratat med på typ tjejtoan osv. Aldrig träffat på någon som faktiskt går ut för att ragga. Aldrig.

Tjejer går ut för att det är jävligt roligt att dansa och festa, med sina kompisar. Det är kul att träffa folk. Jag pratar gärna med människor, killar också. Sist hamnade jag i en diskussion om snus med en kille från england.

Det finns en typ av killar som är jäääävligt jobbiga, och det är dem jag roidar på mest. Kan inte skriva vilken för då blir jag bannad
Det är bara det där "vi-förhållningssättet" som gör mig tokig, sluta med det Mela.

Jag kan iofs förstå dig, när det gäller vissa killar (många, de flesta?) på krogen för de beter sig som skit och förtjänar en propp.

Tjejer kanske säger att de inte går ut för att ragga, men det är väl klart att de gör.
Gammal 2007-11-27, 13:53   #44
Frida.B
Banned User

Reg.datum: May 2007
Betnér är fan kung... Men jag säger inte att alla killar bara vill ragga eller ligga när de går ut. Men de som vill ligga är oftast de med sämst line. Står jag eller sitter någon stans där det funkar att prata med varandra och någon skön snubbe kommer fram och börjar snacka om helt vanliga saker som jag finner intressanta så självklart kan jag prata med honom. Men ofta när killar som vill ligga blir fulla så blir de alldeles för närgångna och kommer med kassa kommentarer.
Frida.B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-27, 13:54   #45
Ganymedes
winning

Ganymedess avatar

Reg.datum: Jan 2007
Om alla killar jämt raggar men alla killar inte alltid lyckats, måste det ju finnas miljoner roliga storys att skriva här. Kan inte alla andra bara stfu och invänta damernas berättelser?
Ganymedes är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:58.