Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-06-20, 20:52   #31
Frida.B
Banned User

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Dnepr Visa inlägg
Det blir ju inte lika kul om man säger det och det hela blir för uppenbart. Man får lära sig att läsa mellan radera - för alla gillar inte, eller vill inte säga vissa saker rakt ut. Av olika anledningar.
Men vadå läsa mellan raderna? Om killen inte vill ha ett förhållande, varför bete sig som att han vill det då? Ska man vara tvungen att fråga innan man får känslor?
Frida.B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:52   #32
internethjälten
Registered User

internethjältens avatar

Reg.datum: Feb 2004
Du kanske sa eller gjorde något som fick han att
minnas sitt ex eller liknande. Eller så var det helt
enkelt en annan faktor som fått han att må dåligt
och inte orkar med ngt nytt.

Hur som helst, surt när man kärar ner sig och det
inte blir ngt :-/
internethjälten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:52   #33
Ryska_raketen
Banned User

Ryska_raketens avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
"Hej, Tycker du är bra och underbar på alla sätt, men jag är inte redo än för det du vill. Jag har inte bearbetat klart mitt förra förhållande och vill inte bege mig in i något nytt förrän jag gjort det. Hoppas du inte blir arg"
Han är gay.
Ryska_raketen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:52   #34
jenny
Registered User

jennys avatar

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Tror du att snacket är annorlunda för att det är på nätet?
Tydligen inte men då är det ju så meningslöst om det är liggande som är meningen med spelet. Varför sitta och msna nätterna igenom och gödsla med komplimanger och säga att man är kär utan att ens ha träffats och skicka en miljon sms och sedan när då hon börjar bli intresserad tillbaks säga att han inte menade något med det/inte är redo för ett förhållande eller något annat genomskinligt. Vad är grejen att lägga så mycket tid på något om man varken har chansen att få ligga eller egentligen inte är intresserad?
jenny är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:52   #35
cennys
Banned

cennyss avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ja, och andra gången vi sov ihop så ville han inte ens ha sex för han "ville så mycket" sa han. Och sen spelade vi minigolf=inget sexande.

Fan, fuck, jag e så sur.

Tycker ni jag skall svara något på hans sms? Det gick såhär:

"Hej, Tycker du är bra och underbar på alla sätt, men jag är inte redo än för det du vill. Jag har inte bearbetat klart mitt förra förhållande och vill inte bege mig in i något nytt förrän jag gjort det. Hoppas du inte blir arg"
Han kanske Helt enkelt inte är över sin gammla förhållande då, han kanske glömde hon när han va kåt på dig =)
cennys är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:55   #36
Dnepr
Banned

Dneprs avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B Visa inlägg
Men vadå läsa mellan raderna? Om killen inte vill ha ett förhållande, varför bete sig som att han vill det då? Ska man vara tvungen att fråga innan man får känslor?
Klart att det hade underlättat om alla alltid hade sagt rakt ut vad dom vill. Men han kanske inte vet exakt vad han vill? Ibland kanske man bara är ute efter det ena - eller det andra, och då förstör man för sig själv om man säger för mycket.
Dnepr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:55   #37
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av jenny Visa inlägg
Tydligen inte men då är det ju så meningslöst om det är liggande som är meningen med spelet. Varför sitta och msna nätterna igenom och gödsla med komplimanger och säga att man är kär utan att ens ha träffats och skicka en miljon sms och sedan när då hon börjar bli intresserad tillbaks säga att han inte menade något med det/inte är redo för ett förhållande eller något annat genomskinligt. Vad är grejen att lägga så mycket tid på något om man varken har chansen att få ligga eller egentligen inte är intresserad?
Känns väl inte helt otroligt att de som håller på så har svårt att få till det på annat sätt. Kanske med en förhoppning om att man ska träffas relativt snabbt och få det hela överstökat. När det sen visar sig att tjejen börjar bli intresserad blir det "för mycket" sas och killens snabbligg är long gone.
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:57   #38
jenny
Registered User

jennys avatar

Citat:
+1
Varför hålla på och säga en massa saker som bara är ljug? Till slut vet man ju inte vad man skall tro. När jag var singel sist och hängde på spraydate så var jag så bränd av all falskhet att jag inte trodde på den minsta komplimang. Det känns ju lite meningslöst att försöka träffa någon på nätet när man misstror allt som sägs.
Gammal 2007-06-20, 20:58   #39
Jay-Z
Mr Assparade

Jay-Zs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Ofta krävs det ju så oerhört lite för att stjälpa en begynnande relation. Han kan ju ha varit genuint intresserad, men så hände något som inte "kändes" rätt och då bestämde han sig för att inte fortsätta.

The Only Easy Day Was Yesterday 🔱
Jay-Z är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:00   #40
Frida.B
Banned User

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z Visa inlägg
Ofta krävs det ju så oerhört lite för att stjälpa en begynnande relation. Han kan ju ha varit genuint intresserad, men så hände något som inte "kändes" rätt och då bestämde han sig för att inte fortsätta.
Men då borde han berätta varför han bestämde sig för det... så att man själv kankse också fattar vad som just hände
Frida.B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:01   #41
Cilia
Kolos egen surtant

Cilias avatar

Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Citat:
Tycker ni jag skall svara något på hans sms? Det gick såhär:

Jag tycker inte du ska svara.
Försvinn ur hans liv bara.
Gammal 2007-06-20, 21:02   #42
jenny
Registered User

jennys avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Känns väl inte helt otroligt att de som håller på så har svårt att få till det på annat sätt. Kanske med en förhoppning om att man ska träffas relativt snabbt och få det hela överstökat. När det sen visar sig att tjejen börjar bli intresserad blir det "för mycket" sas och killens snabbligg är long gone.
Så kan det förmodligen vara ibland. Men oftast är det personer som bor i andra städer och då känns snabbligg som lite svårt att genomföra. Jag skulle iallafall inte sätta mig på ett tåg till t.ex. Stockholm för ett one-night-stand.

En fundering, kan det inte vara någon form av egotripp? Man vill bli bekräftad och vill att tjejer skall svärma omkring en och sedan när tjejen blir intresserad så är det ingen sport längre?
Gammal 2007-06-20, 21:02   #43
Dnepr
Banned

Dneprs avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Men då borde han berätta varför han bestämde sig för det... så att man själv kankse också fattar vad som just hände
Tänk om han kanske ändrar sig sen då? Då förstör han ju för sig själv om han säger så. Ibland får tiden och beteende tala istället.
Dnepr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:03   #44
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av jenny Visa inlägg
Så kan det förmodligen vara ibland. Men oftast är det personer som bor i andra städer och då känns snabbligg som lite svårt att genomföra. Jag skulle iallafall inte sätta mig på ett tåg till t.ex. Stockholm för ett one-night-stand.
Snabbligg relativt sett då. Kanske dra iväg en helg, doppa lite och sedan strunta i tjejen. Jag spekulerar bara, men jag brukar ju ha rätt så, lol.
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:03   #45
Jay-Z
Mr Assparade

Jay-Zs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:

Jo, det tycker man ju. Dock så kör ju många, killar som tjejer, på den enkla och smärtfria utvägen och slutar höra av sig istället. Inget ovanligt i sig, men rätt ruttet, ja.

The Only Easy Day Was Yesterday 🔱
Jay-Z är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:40.