Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-01-07, 14:59   #166
Clarkolofsson
Registered User

Clarkolofssons avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Dnepr Visa inlägg
En grej som ingen verkar ha tänkt på är ifall Dorian verkligen bara har tränat 9 månader när bilden togs. Vi vet ju alla att det överdrivs i tidningarna. Han kanske har tränat nåt annat innan som ger muskler typ nån kampsport. När jag tänker på detta så kommer jag tänka på Damir som var här på forumet - som också bara hade tränat några månader och aldrig hade använt lindor och när dom väl användes så var det inte lindat riktigt. Mycket lustigt snack helt enkelt. Det var ruskiga resultat i alla grenar och han ändrade tiden han tränat mer än en gång. Den killen fick också stort beröm för sina otroliga gener. Ibland kanske inte allt är så otroligt som det verkar.
Du kan ta VILKET PROFFS DU VILL. ALLA SÅG UT SOM FREAKS ETT MYCKET KORT TAG EFTER ATT DE BÖRJADE TRÄNA !

Och jag tror inte man börjar preppa som en tjur vid 16-17 års ålder. VIlket iofs inte spelar någon roll för du kan preppa hur mycket du vill utan att ha bra gener och det kommer hända NADA.
Clarkolofsson är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-07, 15:01   #167
Nevermore
Registered User

Nevermores avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
En grej som ingen verkar ha tänkt på är ifall Dorian verkligen bara har tränat 9 månader när bilden togs. Vi vet ju alla att det överdrivs i tidningarna. Han kanske har tränat nåt annat innan som ger muskler typ nån kampsport. När jag tänker på detta så kommer jag tänka på Damir som var här på forumet - som också bara hade tränat några månader och aldrig hade använt lindor och när dom väl användes så var det inte lindat riktigt. Mycket lustigt snack helt enkelt. Det var ruskiga resultat i alla grenar och han ändrade tiden han tränat mer än en gång. Den killen fick också stort beröm för sina otroliga gener. Ibland kanske inte allt är så otroligt som det verkar.
Nej, det kan man inte vara säker på. Men om han så hade tränat i 2år på bilden så är han fortfarande ohyggligt grov. Samma gäller för Damir, han har ruskigt bra förutsättningar för att bli stark och grov även om han tränat lite längre än han påstår sig ha gjort.
Gammal 2007-01-07, 15:03   #168
Nevermore
Registered User

Nevermores avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Clarkolofsson Visa inlägg
Du kan ta VILKET PROFFS DU VILL. ALLA SÅG UT SOM FREAKS ETT MYCKET KORT TAG EFTER ATT DE BÖRJADE TRÄNA !

Och jag tror inte man börjar preppa som en tjur vid 16-17 års ålder. VIlket iofs inte spelar någon roll för du kan preppa hur mycket du vill utan att ha bra gener och det kommer hända NADA.
Preppar du som en tjur vid 17års ålder så kommer du inte öka så mkt mer i muskler som proffsen gjort. Trots att Dorian är grov efter kort tids träning så lägger han ändå på sig en 40kg muskler till så chansen att de killarna är rådopade när de är 17år är ganska liten.
Gammal 2007-01-07, 15:04   #169
Dnepr
Banned

Dneprs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Nevermore Visa inlägg
Nej, det kan man inte vara säker på. Men om han så hade tränat i 2år på bilden så är han fortfarande ohyggligt grov. Samma gäller för Damir, han har ruskigt bra förutsättningar för att bli stark och grov även om han tränat lite längre än han påstår sig ha gjort.
Men du vet väl inte om Dorian tagit nåt under denna korta tid? Därför kan du ju inte heller veta hur speciell han är när den bilden togs. Jag håller med dig om han är ett mirakel om han tränat ren och det i bara 9 månader.
Dnepr är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-07, 15:05   #170
Metal_boy_
Registered User

Metal_boy_s avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Clarkolofsson Visa inlägg

Metal_boys fundeeringar är rätt idiotiska. Självfallet är det rätt stor chans att det finns flera personer i världen som kanske har bättre genener än Yates och co, dock utan att veta om det iom att han aldrig satt sin fot på ett gym
Det är ju precis det jag säger. Men samtidigt säger du att mina funderingar är idiotiska? Det är ju det enda jag har hävdat att jag har sagt hela tiden? Hur tänker du nu?
Gammal 2007-01-07, 15:06   #171
Karl_alfred
*Mysplutten*

Karl_alfreds avatar

Reg.datum: Dec 2002
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd Visa inlägg
Men för tusan Metal. 99% är 1 på 100. Tänk dig i skolan, tänk tillbaka på t ex friidrotten i plugget. Nog tusan kan du minnas Plucke och Lisa som verkligen kissade på alla andra resultat? På en större skola finns/fanns det kanske några stycken till och med som verkligen var överlägsna alla andra. En på hundra är inte ens ovanligt och du är ändå säker på att herr Yates inte ens har gener som 1 på 100...

Jag försöker inte kvantifiera hans talang på något vis, jag vill bara göra dig uppmärksam på att 1% av en population är JÄVLIGT MÅNGA.
Good point!

Anna säger:
j känner bara thailändare
Anna säger:
o de är fina
Anna säger:
har fin benstomme

209 Westman says:
min po0lare han den trackasserade typen
209 Westman says:
blev attackerad av en bäver
209 Westman says:
när han sket i skogen

Anna says:
kvinnor kan inget de är en myt
Karl_alfred är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-07, 15:11   #172
Nevermore
Registered User

Nevermores avatar

Citat:
Men du vet väl inte om Dorian tagit nåt under denna korta tid? Därför kan du ju inte heller veta hur speciell han är när den bilden togs. Jag håller med dig om han är ett mirakel om han tränat ren och det i bara 9 månader.
Nej, men det är lustigt att ALLA proffsen är otroligt grova på alla bilder där de tränat under väldigt kort tid. Jag skulle inte tro att alla dessa sprang direkt till närmsta försäljare och fixade doping.
Ser man ut som Dorian gör på Olympia-tävlingarna(oavsett hur mkt han dopar sig) så är man sådär grov efter 1års träning. Betänk att han packar på sig 40kg muskler till i runda slängar.
Gammal 2007-01-07, 15:11   #173
Metal_boy_
Registered User

Metal_boy_s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Karl_alfred Visa inlägg
Good point!
Visst. Men vad talar för att man kan jämföra det med alla folks genetiska förutsättningar när det gäller muskelbygge, när du inte kan få reda på det? En statistik på en helt annan sak förklarar ju inte en statistik på en annan?
Gammal 2007-01-07, 15:13   #174
Krampus
Jag kan en rolig historia.....

Krampuss avatar

Reg.datum: Apr 2005
Har Art Atwood en son?
Krampus är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-07, 15:15   #175
Karl_alfred
*Mysplutten*

Karl_alfreds avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Metal_boy_ Visa inlägg
Visst. Men vad talar för att man kan jämföra det med alla folks genetiska förutsättningar när det gäller muskelbygge, när du inte kan få reda på det? En statistik på en helt annan sak förklarar ju inte en statistik på en annan?
Läs javatrollkarlens inlägg så kan du förså att vi inte föds med samma förutsättningar.

Anna säger:
Anna säger:
o de är fina
Anna säger:
har fin benstomme

209 Westman says:
209 Westman says:
209 Westman says:
när han sket i skogen

Anna says:
Gammal 2007-01-07, 15:15   #176
Dnepr
Banned

Dneprs avatar

Citat:
Nej, men det är lustigt att ALLA proffsen är otroligt grova på alla bilder där de tränat under väldigt kort tid. Jag skulle inte tro att alla dessa sprang direkt till närmsta försäljare och fixade doping.
Ser man ut som Dorian gör på Olympia-tävlingarna(oavsett hur mkt han dopar sig) så är man sådär grov efter 1års träning. Betänk att han packar på sig 40kg muskler till i runda slängar.
Citat:
Dorian tog preppet till en ny nivå.
Du sa själv så här innan och vi är många som hört det. Det snackas ju om så sjukt höga doser att det säkerligen ligger nån sanning i det. Ingen rök utan eld. Därför är jag inte förvånad att han packade på sig otroliga mängder muskler.

TRo fan att gubben säkert har bra gener- men inte så fantastiska som vissa verkar tro.
Dnepr är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-07, 15:16   #177
Metal_boy_
Registered User

Metal_boy_s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Karl_alfred Visa inlägg
Läs javatrollkarlens inlägg så kan du förså att vi inte föds med samma förutsättningar.
Är det genetiska kopior du tror att jag sitter och menar?
Gammal 2007-01-07, 15:17   #178
Clarkolofsson
Registered User

Clarkolofssons avatar

Citat:
Det är ju precis det jag säger. Men samtidigt säger du att mina funderingar är idiotiska? Det är ju det enda jag har hävdat att jag har sagt hela tiden? Hur tänker du nu?
Nej du påstod att grabbarna på Olympia inte har bätte gener än medelsvensson.
Gammal 2007-01-07, 15:19   #179
Clarkolofsson
Registered User

Clarkolofssons avatar

Låt säga att jag inte har några referenser till detta MEN.
Det är allmänt kännt ( ) att Coleman i stort sett var ren till han blev proffs. Det tycker jag säger det mesta.
Gammal 2007-01-07, 15:20   #180
Karl_alfred
*Mysplutten*

Karl_alfreds avatar

Citat:
Är det genetiska kopior du tror att jag sitter och menar?
jaa naturligtvis *whistle* Nej men ta en funderare så förstår du nog.

Anna säger:
Anna säger:
o de är fina
Anna säger:
har fin benstomme

209 Westman says:
209 Westman says:
209 Westman says:
när han sket i skogen

Anna says:

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:09.