2013-04-18, 11:13
|
|
Sjukt färsk
Reg.datum: Nov 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n
Är det några nya häftiga fiender i senaste Gears Of War?
|
Ja, några få. Bla några som springer runt med automatsniper som man måste gibba eller få headshot på, annars muterar dom och blir typ berserkers version mindre och klenare. Sen var det väl någon mer jag la märke till som jag inte minns.
|
2013-04-18, 11:13
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Den här tråden ångar på och får väl anses ganska poppis, behövs väl aldrig eller sällan modereras, varnas, bannas etc.
Vad jag menar med det tror jag nog de flesta förstår.
|
|
|
2013-04-18, 11:15
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n
Är det några nya häftiga fiender i senaste Gears Of War?
|
Ja men inte överdrivet mycket, men slå till om du är sugen, jag har alla Gears och Judgement är helt klart favoriten både off och online.
|
|
|
2013-04-18, 20:22
|
|
Midnight toker
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Jag gillar inte att spela på pc, spel ska spelas på konsol, enligt mig alltså, därför känns det bättre att hålla isär trådarna då det såklart blir snack om annat i dessa trådar och jag är helt ointresserad av grafikkort etc, så nä, låt det vara som det har varit så många år, passar det inte folk så passar det inte.
|
Ja, för det är ju helt otänkbart att det diskuteras hårdvara i en konsoltråd. Oh, wait...
|
|
|
|
2013-04-18, 20:28
|
|
Midnight toker
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nikodemus
: ) nu tycker jag att vi alla ska sjunga we shall overcome
|
 Det här gjorde min kväll! Får alltid upp en mental bild av Carl Bildts ansktsuttryck av disbelief och trötthet när jag hör det där
|
|
|
|
2013-04-18, 20:41
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zoidy
Ja, för det är ju helt otänkbart att det diskuteras hårdvara i en konsoltråd. Oh, wait...
|
Exakt, men då rör det konsol, doh!
|
|
|
2013-04-18, 20:46
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2013
|
Citat:
|
Drog mig ur efter Ronns inlägg, som hade en bra poäng. Men det här måste jag svara på.
Så, Lasse, snack om grafikkort är inte okej, förutom om det är konsolhårdvara? Det är alltså intressant när det berör den plattform du vill hålla dig till?
Då har det ju inte att göra med ditt ointresse, det har att göra med deterministisk selektivism från din sida. Det blir ju bara... barnsligt, i brist på bättre ord.
|
|
|
2013-04-18, 20:55
|
|
Midnight toker
|
Citat:
|
Tycker nog också oftast det är mer intressant. Tyvärr brukar det oftast sluta med pajkastning eftersom folk alltid vill jämföra en konsol för 4k med grafikkort för 10k och sen rage:ar för att konsolen för 4k inte är lika bra i jämförelse. Har knappt sett en enda diskussion som inte slutat på det sättet. Rätt trist.
Citat:
Ursprungligen postat av Fitzpatrick
Drog mig ur efter Ronns inlägg, som hade en bra poäng. Men det här måste jag svara på.
Så, Lasse, snack om grafikkort är inte okej, förutom om det är konsolhårdvara? Det är alltså intressant när det berör den plattform du vill hålla dig till?
Då har det ju inte att göra med ditt ointresse, det har att göra med deterministisk selektivism från din sida. Det blir ju bara... barnsligt, i brist på bättre ord.
|
Lasse Kongo kan låta brysk ibland men du kanske ska lugna dig lite granna. Du behöver inte attackera hans åsikter riktigt såhär hårt. Lite onödigt.
|
|
|
|
2013-04-18, 21:03
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2013
|
aja, okej då.
|
|
|
2013-04-18, 22:07
|
|
|
Jag hoppas någon mod kan styra upp detta, jag tycker fan det är sorgligt hur en del personer beter sig och Fitzpatrick gömmer sig säkerligen bakom ett annat nick, dubbelanvändare säkerligen och verkar ha kommit in i tråden för att mucka, detta är helt klart mitt absolut sista inlägg någonsin i den här tråden om bla Fitzpatrick ska fortsätta att enbart vara ute efter att mucka, då kan vi låta pajasarna vara kvar i tråden och så blir det som det blir med det.
|
|
|
2013-04-18, 22:19
|
|
|
What the hell, jag drar ett inlägg till, snart 6 år sedan man startade tråden, har blivit på tok för många inlägg genom åren : )
Jag klarar inte av pantade människor likt Fitzpatrick, patetiska småbarn som gömmer sig bakom ett nick och spelar Allan.
Känner mig rätt klar med tråden, typ enda jag är aktiv i här på kolo, varför skriva och lägga ner tid och själ när man får sådan respons av fjuniga fjortisar som Fitzpatrick?
Nah, i am done with this : )
|
|
|
2013-04-18, 22:24
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Det var en tidigare bannad medlem. Men nu blir det IP-ban.
|
|
|
2013-04-18, 22:28
|
|
Midnight toker
|
Citat:
What the hell, jag drar ett inlägg till, snart 6 år sedan man startade tråden, har blivit på tok för många inlägg genom åren : )
Jag klarar inte av pantade människor likt Fitzpatrick, patetiska småbarn som gömmer sig bakom ett nick och spelar Allan.
Känner mig rätt klar med tråden, typ enda jag är aktiv i här på kolo, varför skriva och lägga ner tid och själ när man får sådan respons av fjuniga fjortisar som Fitzpatrick?
Nah, i am done with this : )
|
Du får naturligtvis göra som du vill, men du överdriver rätt kraftigt.
|
|
|
|
2013-04-18, 22:45
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
"Don't feed the trolls," den meningen passar in bra här. Folk som beter sig likt småbarn får alltid en extra koll av mig, speciellt deras registreringsdatum och inläggsmönster. Fitzpatrick var givetvis ett troll av rang, så det blev mer en ignorering av honom.
Lasse kommer tillbaka snart.
|
|
|
2013-04-19, 00:25
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2013
|
Var ledig i två dagar så jag passade på att spela igenom ett av världens bästa spel. [  Sjuktkul att det snart kommer en uppföljare på det här underbara spelet. Nintendo4ever =)
|
|
|
Ämnesverktyg |
|
Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:41.
|

|