|
Mjaha. Annu en skada, aven om det nu ar runt 10 dagar sedan och borjar kannas bra. Skrev om det i skadedelen av forumet men i korta drag; marklyft pa latt vikt -> kunde knappt sta upp utan att halla i mig i nagot.
Hade definitivt kunnat trana runt det sista 2-3 dagarna men ikvall ar sasongens sista hockeymatch, och den vill jag inte missa, sa jag prioriterade att se till att ryggen far sa mycket vila som det bara ar mojligt.
Det lockar lite att fullstandigt skita i knaboj och marklyft i framtiden eftersom det ar dar alla problem uppstar (vad galler skador/smartor upplockade i gymmet i alla fall) men samtidigt vet jag ju att det enbart beror pa att jag ar stel som en pinne, och marklyft ar ju pa ett ungefar det roligaste man kan syssla med pa gymmet sa far se hur det blir med det. Jag har kort mycket mobilitet och stretch sista tiden och rorligheten har definitivt blivit MYCKET battre, men formodligen inte bra nog for att idka de vettiga ovningarna.
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
|
|