Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2016-03-10, 05:01   #11
J.V
Registered User

J.Vs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Har for ovrigt fatt mig ett jobb i receptionen pa ovan namnda All Sorts Fitness, vilket ar helt magiskt. Tyvarr inte det bast utrustade gymmet for att idka lyft av det tyngre slaget, men andock. Jag far trana dar gratis ju. Plus att de i bygget har en simhall, tennisbana, bubbelpool, bastu och en miljard olika grupptraningar som jag ocksa far nyttja gratis. De har ocksa en anlaggning for lagsporter som ligger vagg i vagg dar det spelas futsal, innebandy, basket, volleyboll osv och jobbet har tva lag i futsalen dar jag idag hoppade in. Ska forsoka fixa nagra tillfallen innebandy ocksa.

Det som ar bast av allt ar dock att det ar fem minuters promenad fran lagenheten och ligger granne med ett bryggeri med tillhorande bar som serverar den bland de mest valsmakande olsorter jag nagonsin testat.
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:20.