Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-10-14, 11:44   #11
Rawrx
Stor fin fet T-Rex

Rawrxs avatar

Reg.datum: Aug 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Sia Visa inlägg
Var kom den motivationen ifrån?

Antar du var rätt nöjd ändå vid 89-90?
Ligger just nu på en vikt jag är bekväm och ganska nöjd med, men, ett datum närmar sig då jag vill vara riktigt nöjd fast saknar motivationen. En deff känns hela tiden okej att flytta fram i tiden för att tjock är jag ju inte - ännu haha.

Lite nyfiken på vart ni hittar inspirationen att jobba så hårt för de sista kilona, fast man inte ska tävla eller liknande.
Ja 89-90 är definitivt en bekväm vikt. Jag tror motivationen återuppstod efter att jag "slappat" en månad på viktbalans (och lite upp till och med). Det var bara att vänta ut det lite.

Sedan har jag börjat köra lite andra övningar när jag tränar, mer kroppsviktövningar och det blev genast som en liten nytändning och roligare plötsligt. Innan kändes det som jag stagnerat i det mesta och inte gjorde framgångar på något plan.

Men att prova lite nya grejer blev allt roligare igen. Och sedan att se vikten börja krypa upp över 90.x igen gjorde ju sitt också!
Rawrx är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23.