Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-12-21, 15:31   #11
Sniggel
Registered User

Sniggels avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy Visa inlägg
Hush, I'm speaking for you! Jag läste mellan raderna, baserat på abstraktet du postade.

Inga 5% där, 8-9% cirkus. Sen vet jag inte riktigt hur man ska jämföra en ren person och en dopad, den dopade har ju bannemig tryck 24 timmar om dygnet, det har ju knappast en annan.
Ja jag tycker ju så som du sa, men tyckte inte att jag visade det i några av mina senaste inlägg i tråden bara
Edit: ah ja det är ju klart att om man inte förlorar muskelmassa i fastande tillstånd vid t-supplementering så talar det ju helt klart för att det är extremt mycket lättare att behålla muskelmassa under en deff om man tar steroider.
Men det är ju även så att det vid bulk läggs på mycket mer muskelmassa per kg viktuppgång. Det är nog möjligt att öka i vikt och förlora fett samtidigt med steroider med i bilden.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleTeodor Visa inlägg
vet att han kanske inte var natural eller de mesta pekar mot att han inte var det, men så extrem fysik har han inte och jag tycker ändå ja har goda förutsättningar så ger mig ett decennium så kommer jag iaf komma nära. det är inte orealistiskt.
Om du har bra förutsättningar så ja kanske. Kan nog erkänna att jag överdrev lite. Jag påstod ju tidigare att jag tror att det är möjligt för vissa att uppnå den massan. Du kanske är en av dem?
C4L

Senast redigerad av Sniggel den 2011-12-21 klockan 15:33.
Sniggel är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:28.