Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-01-04, 16:35   #1
Chrilleftw
Registered User

Chrilleftws avatar

Reg.datum: Jun 2010
Chrille - Från idiot till stöörtskööön

Tjenare grabbar . Roligt här , lägger upp en ny journal när jag uppnått 40 sidor av idioti . Nej men iaf.

Namn : Christian , Bor i Vadstena och gymmar på ett helt okej gym som sportlife äger för tillfället.

Jag är alltså snart 19 år och har iprencip suttit vid datorn hela mitt liv, nästan iaf. När jag var liten spelade man lite landhockey och lite fotboll. Men sedan kom dataspelandet ivägen, vart mycket sådant.

Började med att min bror spelade UFO tror jag det var :P Som jag började med dator överhuvud taget.
Sedan utvecklades detta till starcraft, CS 7,5 betan och sedan allt annat som kom ut.

Nu i somras kom jag och tänka på min hälsa jag har haft, att den inte alls stämmer överens med så som jag vill se ut. Det var liksom inte mig, jag kände mig inte trygg att väga 92kg och vara 1.76 m .

Så har gymmat stenseriöst sedan somras och har innan dess gymmat kanske , 2 månader hit och dit, inget direkt seriöst utan bara massa latchjo shit n' stuff.

Personligt bästa

Bänkpress : 110kg
Marklyft : 150
Knäböj : Vet inte, har bara testat en 3a på 120 (i smith dock)

Kör för tillfället 12 repetioner och ska göra det tills första mars för att sedan byta tillbaka till 6 reps.
Det var ca 1 månad sedan jag började med 12 reps och ser fan att det är skönt, det är ändå inte så dumt som man trodde första passet när man började. Det börjar få jätte skön kontakt osv, placebo effekter på att man förändras har ju tillkommit .

Ska nu börja om från början känns det som , med en diet som kommer nog se mer lovande ut än vad det någonsin sett ut från min del.

Måltider during the day

Frukost - Proteindrink & 2 ägg
Lunch - gröt kanskE? Eventuellt någon mat från gårdagen!
Efter gymmet - Protein shake
Middag - Potatis / fullkorns grejer m fisk/kyckling och kesella som sås .

Ungefär så kommer det se ut och jag räknar på att jag kommer få i mig ca 1700kcal om dagen och då alltså ligga på underskott på 700-800kcal och ha en viktnedgång på 0.7-0.8kg veckan.

Jag väger för tillfället 79.9 (morgonvikt) och har alltså ändå gått ner ca 12kg!

Mitt träningschema

Måndag : Bröst
Tisdag : Biceps & triceps
Onsdag : Ben
Torsdag : Axlar
Fredag : Rygg

Där har ni, ge gärna kommentarer osv .
Chrilleftw är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:11.