Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Tävlande/aktiva

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-11-08, 11:38   #10
elo_
surbrölande finne

elo_s avatar

Reg.datum: Aug 2005
Har tränat under helgen. Explosiva militärpressar, bänkpressar och knäböjar. Simmade i söndags och var på långpromenad med dogsen.

Idag blir det knäböj, maxreps på 195. Sedan deload imorgon och sista smörjelsen görs på onsdag eller torsdag inför bänktävling på lördagen. Upp till en etta på runt 170 kanske. Siktar på serien 185-192,5-200. Har kapat lite kolhydrater och onödigt för att inte behöva hetsbanta torsdag-fredag. Droppat från 113 kg kvällsvikt till 109,9 kg morgonvikt nu. Planen är att gå in på strax över 109 kg.

I övrigt har jag känt mig sliten och seg den senaste veckan. Kommer dock inte ändra något utan kommer försöka klämma ihop 3 veckor schemalagd träning (5/3/1 cykel 4 - 12 pass) på 14 dagar, så jag får en deload-, och förberedelsevecka inför SFI-mästerskapen i styrkelyft 4.12 i Hangö. Kommer delta raw.

Avslutar med några bevingade ord av allas vår Jim:
Citat:
Ursprungligen postat av Jim Wendler
Get your shit in order, and get your training in order. Start kicking ass, and take out the crap that doesn’t matter. Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. I’ve got scars and blood and vomit.

This is a call to arms for some of you. It is for me, too. Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back.
elo_ är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:45.