Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Tävlande/aktiva

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-07-31, 22:26   #11
tntballe
Baconanist

tntballes avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo Visa inlägg
Tror inte det var mammas mat, tror det var festandet med regus som börjar ge effekt Mycket bra!
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Devito Visa inlägg
+1

Beer builds muscles.

Som mogen 2barnsförälder ville jag först inte se detta faktum, men ni har nog rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd Visa inlägg
Börjar formen och drivet komma tillbaka lite under passen nu? Ett tips (eller flera kanske?) till marken: När du passerar knäna i dina marklyft i dagsläget så verkar du räta ut rörelsen genom att ta ut rörelsen i ryggen istället för i höften. Försök att istället kraftfullt trycka in höften, verkligen fram med TNT-förpackningen MEN det är viktigt att du även samtidigt mycket kraftfullt låser/trycker ut benen.
Jo, den här veckan har det känts riktigt bra. Tidigare kan det ha varit värmen och några tunga pass som blev för mycket. Inget öl inte kunde lösa.

Du har rätt, det är mer räta ut ryggen än pressa fram höften.
Måste öva på den där höftrörelsen, antar att det är samma fel jag gör i t.ex. frivändning. Trots att man tänker på att pressa fram höften, så missar man det när man behöver ta i lite.

Ska försöka minnas hur jag gjorde i ungdomens dagar, då man juckade på allt man såg.
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
tntballe är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:48.