Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo
Tror inte det var mammas mat, tror det var festandet med regus som börjar ge effekt   Mycket bra!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Devito
+1
Beer builds muscles.

|
Som mogen 2barnsförälder ville jag först inte se detta faktum, men ni har nog rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Börjar formen och drivet komma tillbaka lite under passen nu? Ett tips (eller flera kanske?) till marken: När du passerar knäna i dina marklyft i dagsläget så verkar du räta ut rörelsen genom att ta ut rörelsen i ryggen istället för i höften. Försök att istället kraftfullt trycka in höften, verkligen fram med TNT-förpackningen MEN det är viktigt att du även samtidigt mycket kraftfullt låser/trycker ut benen.
|
Jo, den här veckan har det känts riktigt bra. Tidigare kan det ha varit värmen och några tunga pass som blev för mycket. Inget öl inte kunde lösa.
Du har rätt, det är mer räta ut ryggen än pressa fram höften.
Måste öva på den där höftrörelsen, antar att det är samma fel jag gör i t.ex. frivändning. Trots att man tänker på att pressa fram höften, så missar man det när man behöver ta i lite.
Ska försöka minnas hur jag gjorde i ungdomens dagar, då man juckade på allt man såg.