Fredag, veckans tröttaste dag. Idag var det illa, var enormt trött och hungrig och apatisk. Kroppen är dock hårdare än någonsin och i morse nådde vågen nya bottenrekord, nämligen
46,3 kg 
Alltså ned 0,4 kg sedan förra veckan. Nu ska jag ju ha ätardag igen och sedan får jag vänta till slutet av nästa vecka innan vågen visar vettiga vikter igen...
Morgonrundan blev en seg historia, joggade bitvis enbart för att snabbt ta mig runt så jag skulle hinna i tid till jobbet. 45 min promenad/jogg och det gick på ren vilja, absolut nada energi.
Idag fick jag köra snabbt styrkepass på lunchen igen, pga att jag skulle på massage efter jobbet. Fick superseta för att hinna.
Stående utåtrotation med hantlar
2x5 kg: 15, 13, 12
varvat med
Framåtlutat hantellyft på lutande bänk
2x5 kg: 10
2x6 kg: 7, 5, 5
Enarms hantelpress
9 kg: 10/sida
11 kg: 5, 4/sida
Hantellyft åt sidan
2x6 kg: 8, 7, 7, 7
varvat med
Alternerande hantellyft framåt
2x6 kg: 7, 7, 6, 6/sida
Drag till hakan med V-handtag
45 kg: 8
50 kg: 5, 5, 5
varvat med
Knästående crunches
50 kg: 13, 12, 12, 10
Sittande axelpressmaskin, enarms
5 plattor: 3 set/sida
På eftermiddagen satt jag bara apatisk och stirrade framför mig på jobbet. Det var riktigt skönt att få komma till massören i Falun sen. Hon körde bindvävsmassage på bäcken och ben, samt lite vanlig massage på ryggen. Sååå skön start på helgen
I morgon får jag äntligen äta mig mätt igen. Kommande ätardagar blir måttliga men njutbara. Sista lördagen före tävling (alltför SNART..) vet jag inte om det blir någon höjning alls.
I morgon väntas bovete-risifrutti, massa frukt, min egenhändigt påhittade chokladkladdkaka som enbart är sötad med banan mm. Till middag blir det sallad med massa räkor, ägg och avokado. GOOOOTT och jag längtar!!! Måste lägga mig snarast så jag får äta snart (som ett barn före julafton)