Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-11-26, 02:33   #1
carlsm
Registered User

carlsms avatar

Reg.datum: May 2005
Damn dans-problem!! :o(

Tror jag har samma problem som så många killar har....det gäller dans!

På grund av mitt utseende tror så många brudar jag har värsta rytmen i blodet va men ICKE! Jag är alltså 100% försvenskad och totalhårdrockad även om det inte syns, om man säger så och det är alltför undantagsvis jag verkligen känner för ochvill dansa!

Som ikväll en väldigt söt flicka som jag tycker är riktigt charmig börjar köra på rejält om hur jag MÅSTE ha rytmen i blodet och vi SKA dansa till hennes favvolåt bara den börjar! Det sprider sig till samtliga damer om hur jag BARA MÅSTE ha rytmen i blodet! Jag känner att jag egentligen vill dansa BRA med henne men min danslust är inget man bara tar fram på kommando och för det mesta vill jag inte dansa till nattklubbens skitmusik! Men jag känner jag måste eftersom de tjatar så och tja jag vet de kommer bli besvikna för jag har inga moves. Brudarna drar i oss "fegisar" och jag börjar känna mig redo för att shaka loss lite....trots min dansfobi, men inget händer för alla andra bromsar och min påtvingade danslust falnar. Till slut är "alla" ända på gång och vi kantar iväg till värsta sämsata dangolvet tänkabara, trångt som satan och RIKTIGT DÅLIG MÙSIK, min lilla danslust är plöstligt helt borta och all träingsvärk gör sig påmind. Jag gör ett par seriösa försök men blir knödd hela tiden men flickorna börjar helvilt dansa med sig självja och skiter i oss killar. Helt plötsligt känns det som om de tjatade oss upp på dansgolvet bara för att lämna oss där för att känna oss löjliga trots att det fanns bättre dansgolv på stället med mer NORMAL DANSMUSIK. Jag blir uppmuckad av en turk och drar.
Finito, och hur kul var det??!?!

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:13.