Kära kollomedlemmar!
Tänkte att det kunde var hög tid att starta min första träningsjournal nu!
Lite bakgrundshistoria!
Tävlar/tävlat i Athletic Fitness. Har bara tävlat i ett år och hunnit med lite blandade resultat under det året
Jag har tränat styrketräning seriöst i ca 5-6 år. Innan dess höll jag på med fotboll och lite friidrott. Tanken på att tävla väcktes när jag var på mitt första SM år 2001 och såg Amelie Weijle tävla. Shit vad jag blev imponerad av henne, hon var så jäkla stark och bra i hinderbanan. Tänkte att det där ville jag oxå prova på. Har alltid tränat och gillat att röra på min kropp. Bor i Sthlm/Solna och tränar mestadels på Delta gym, Sthlms bästa gym om du frågar mig!
Meriter!
SM 2003 5:a (3:a styrka, 3:a hinderbana)
DC 2003 2:a (1:a styrka, 1:a rodd)
SM 2004 1:a (1:a styrka, 2:a hinderbana)
Startar den här träningsjournalen nu, då min situation förändrades ganska så radikalt under mina förberedelser till SM i AF 2005. Tänkte dela med mig av min träning jag nu bedriver och kanske inspirerar det någon

Förberedde mig alltså som bäst att ta nya titlar på SM. Märkte att vare sig formen eller orken ville infinna sig och jag mådde så himla "skumt" emellanåt. Vad detta berodde på ser ni på
dagsformsbilderna här nedanför

Jag hann iaf komma upp i bra repsantal i både chins och dips (som skulle räckt till seger i årets SM)

Dock skulle mina resultat i hinderbanan och symmetrin inte räckt lika långt hihihihihihi
Trevlig läsning i min lilla journal