Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-01-14, 14:30   #121
Brooklyn
Registered User

Brooklyns avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av JTH Visa inlägg
Brooklyn
Thats da shit! Det är ungefär så jag vill se ut tänkte jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Devito Visa inlägg
Brooklyns mage ser ju skit-bra ut. Imponerande att få fram en sån tvättbräda efter en 30 kilos viktminskning
tack grabbar
Brooklyn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 14:31   #122
Brooklyn
Registered User

Brooklyns avatar

Citat:
Ursprungligen postat av kelk Visa inlägg
Brooklyn, hade du striae?
nej det har jag inte.
Gammal 2007-01-14, 16:05   #123
Thy Butcher
Registered User

Thy Butchers avatar

Reg.datum: Jan 2006
Det här med hängmage efter en viktnedgång - gäller det bara extrema viktnedgångar?

Om man vill gå ned ca 10-15kg från 85 till 75/70kg, tror ni då att man får hänghud?
Thy Butcher är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 17:21   #124
Brooklyn
Registered User

Brooklyns avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Thy Butcher Visa inlägg
Det här med hängmage efter en viktnedgång - gäller det bara extrema viktnedgångar?

Om man vill gå ned ca 10-15kg från 85 till 75/70kg, tror ni då att man får hänghud?
som sagt, jag gick ner 30kg och klarade mig väldigt bra!
edit; dock var jag väldigt ung, började när jag var 17
Gammal 2007-01-14, 18:50   #125
Masters
Biffig User

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Ursprungligen postat av zoltan_hellhound Visa inlägg
Jo.då 3-4 månader har gått nu och jag har fått tajtare hud på magen..ser fortfarande dåligt ut..men jag har ju varit lite slarvig..ligger på 2 kilo + men med samma midjemått +- en halv centimeter..ska iaf ta nya tag nu och göra lite små förändringar till nästa gg..dvs om 2 dagar..sluta snusa (för bättre hud) har märkt att peeling funkar bra för hudkvalite..+ hudkrämer..och mer vitaminer i kosten..vid de förra bilderna hade jag gått ner väldigt snabbt + att jag inte åt en ordentlig kost..Så tiden + ansträngningar kommer jag nog en liten bit på..

men som grubb har skrivit..någon fast hud kommer jag alldrig att få
detta har gjort att jag stundtals är väldigt deprimerad..och livet känns piss
men man måste ju gå vidare och göra vad man kan
Nu blir jag ba lite förbannad:P.. Liknade min mage föööör 15kg sedan.. Det där är inte "bara hud".. Du har ju en massa fett kvar på magen, Nyp dig själv på baksidan av handen så får du se ungefär hur tjock huden är.. Det där hänget är ju en massa gammalt fett, du bör gå ner mer i fett för att huden ska kunna strama åt sig bättre.. funkade för mig, Sluta med det där deppandet.. Du har en massa fett på magen, se ju vemsomhelst..
Masters är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 18:55   #126
Masters
Biffig User

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Brooklyn Visa inlägg
dock så är de väl inge lös hud har jag nog kommit fram till efteråt, bara att jag behövde träna lite mer abs för att få fram mer rutor
men som sagt viktnedgång på 30kg.
Fett bra:P
Masters är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 19:31   #127
zoltan_hellhound
Registered User

zoltan_hellhounds avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Masters Visa inlägg
Nu blir jag ba lite förbannad:P.. Liknade min mage föööör 15kg sedan.. Det där är inte "bara hud".. Du har ju en massa fett kvar på magen, Nyp dig själv på baksidan av handen så får du se ungefär hur tjock huden är.. Det där hänget är ju en massa gammalt fett, du bör gå ner mer i fett för att huden ska kunna strama åt sig bättre.. funkade för mig, Sluta med det där deppandet.. Du har en massa fett på magen, se ju vemsomhelst..
Ok det var ju du som sa att jag behövde en bukplastik..och huden är lös längst nere vid magen..typ äcklig skrynklig hud..om jag suger in magen allt jag kan och böjer ryggen framåt så får jag veck av hud längst ner,,,på magen..har du ändrat uppfattning om att jag behöver bukplastik??

Huden på handen är ju mycket mycket tunnare änn den är på magen..kan få tag på skin men den är typ 10 gg tjockare..sen har jag striea på magen..vilket gör att min mage alldrig blir tight..

om det gick bra för dig vill jag se bilder (så jag inte sliter i onödan..för jag är mega depprimerad över att jag har häng hud vid magen..

har bra hud över allt annars..tilochmed på de ställen jag har striea..typ på bröstaxel musklen,,däe är huden tight som fan..kan inte få grepp på den..samma med brösten..där krympte huden super snabbt

Som jag ser det nu har jag inte mycket till val...bukplastik eller fortsätta banta ner fettet..

zoltan_hellhound är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 19:51   #128
Anlin
Registered User

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ok det var ju du som sa att jag behövde en bukplastik..och huden är lös längst nere vid magen..typ äcklig skrynklig hud..om jag suger in magen allt jag kan och böjer ryggen framåt så får jag veck av hud längst ner,,,på magen..har du ändrat uppfattning om att jag behöver bukplastik??

Huden på handen är ju mycket mycket tunnare änn den är på magen..kan få tag på skin men den är typ 10 gg tjockare..sen har jag striea på magen..vilket gör att min mage alldrig blir tight..

om det gick bra för dig vill jag se bilder (så jag inte sliter i onödan..för jag är mega depprimerad över att jag har häng hud vid magen..

har bra hud över allt annars..tilochmed på de ställen jag har striea..typ på bröstaxel musklen,,däe är huden tight som fan..kan inte få grepp på den..samma med brösten..där krympte huden super snabbt

Som jag ser det nu har jag inte mycket till val...bukplastik eller fortsätta banta ner fettet..
Du kan ju inte jämföra en axel med magen. Jag tippar på att du hade ganska mycket mer fett på magen... Eller? Jag har fött tre barn, och har oxå problem med för mycket hud just på magen/buken, men ju mer fett man får bort ju mer går huden tillbaka, fast inte helt. Om man står upp helt rakt så ser huden ok ut, men om man lutar sig framåt hänger allt, eller hur?

Mitt tips till dig är att skaffa dig en bunt med tighta linnen eller t-shirts som håller inte huden. Det fungerar även som lite hjälp till huden att dra ihop sig så att den inte hängs ut ännu mer. Dessutom gör det att det ser bättre ut. Sen är det bara att vänta och se vad som händer. Då märker du oxå om det är mer fett på magen. Jag hade rutor på magen men en liten liten bulle just under naveln (som de flesta kvinnor) men jag kunde sätta mitt finger där och liksom flytta på runt det, men det såg bra ut när jag stog som vanligt och när jag hade kläder på mig... :-)

Nu födde jag min dotter för 5 månader sedan och måste börja om med att komma i form...

Lycka till!

Min journal:
Anlin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 20:35   #129
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Anlin Visa inlägg
men jag kunde sätta mitt finger där och liksom flytta på runt det, men det såg bra ut när jag stog som vanligt och när jag hade kläder på mig... :-)
Så har jag också haft... är det huden som inte dragit åt sig?
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 20:40   #130
zoltan_hellhound
Registered User

zoltan_hellhounds avatar

Citat:
Du kan ju inte jämföra en axel med magen. Jag tippar på att du hade ganska mycket mer fett på magen... Eller? Jag har fött tre barn, och har oxå problem med för mycket hud just på magen/buken, men ju mer fett man får bort ju mer går huden tillbaka, fast inte helt. Om man står upp helt rakt så ser huden ok ut, men om man lutar sig framåt hänger allt, eller hur?

Mitt tips till dig är att skaffa dig en bunt med tighta linnen eller t-shirts som håller inte huden. Det fungerar även som lite hjälp till huden att dra ihop sig så att den inte hängs ut ännu mer. Dessutom gör det att det ser bättre ut. Sen är det bara att vänta och se vad som händer. Då märker du oxå om det är mer fett på magen. Jag hade rutor på magen men en liten liten bulle just under naveln (som de flesta kvinnor) men jag kunde sätta mitt finger där och liksom flytta på runt det, men det såg bra ut när jag stog som vanligt och när jag hade kläder på mig... :-)

Nu födde jag min dotter för 5 månader sedan och måste börja om med att komma i form...

Lycka till!
Nja vill inte springa runt i tighta tröjer hela livet..förstår inte hur det ska få huden att krympa??

jo huden ser bra ut när jag står rakt upp...har bra hud i övrigt..och huden drar till sig bra på alla ställen förutom magen..för att jag har bristningar..just bristningarna gör att jag ej kommer få en platt mage..ever

ska iaf banta ner mig lite till pa magen sen vänta...krympa lite..fylla med fett och muskler..till nästan samma vikt..sedan om igen kommer alldrig kunna se rippad ut på magen..det har jag förstått för länge sedan..jag önskar bara en plattare mage utan så mycket häng..vill igentligen inte heller operera mig då det inte är så hemskt mycket lös hud ändå..men jag blir sugen iblan alltså

Vill bara se normal ut..med normal menar jag att ingen lägger märket till mig..dvs ingen tänker på min mage när dom ser den..blir så jävla less på min förbannade mage

Gammal 2007-01-14, 20:41   #131
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:

Lycka till!
Apropå barnafödande, är det vanligt att kvinnor får överskottshud efter det? Hudbristningar vet jag är vanligt, men jag har aldrig hört att det kan vara problem med att huden inte drar ihop sig. Fast mina kunskaper om barnafödande är å andra sidan väldigt bristfälliga.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 20:43   #132
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Citat:
Vill bara se normal ut..med normal menar jag att ingen lägger märket till mig..dvs ingen tänker på min mage när dom ser den..blir så jävla less på min förbannade mage
Jag är rätt säker på att du ser den och tänker 10 ggr mer på den än någon annan som skulle se den.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 20:44   #133
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Reg.datum: Aug 2006
Jag har gått ner runt 30 kg själv och en hel del av dessa var medan jag växte (16 år) och då ordnade det sig ju lite.

Men det finns ju övervikt kvar och löshud.

Jag har dock betalt operation för överflödig hud när det passar sig, kravet är att man håller normalvikt ett halvår, och det är tjugo kilo ned till!
shut teh face är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 20:45   #134
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Reg.datum: Aug 2006
Det är förresten inte särskilt dyrt. Det handlar ju INTE om remake hela överdelen av kroppen.

Tänk att du sparar ihop 20-30 k till en gammal bil, varför skulle det kännas svårt att lägga dessa på din kropp, hela ditt framtida liv istället...?

Börja spara!
shut teh face är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 21:13   #135
zoltan_hellhound
Registered User

zoltan_hellhounds avatar

Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
Det är förresten inte särskilt dyrt. Det handlar ju INTE om remake hela överdelen av kroppen.

Tänk att du sparar ihop 20-30 k till en gammal bil, varför skulle det kännas svårt att lägga dessa på din kropp, hela ditt framtida liv istället...?

Börja spara!
Jag har till 6 bukplastiker om jag vill men det är ju inte helt smärtfritt..eller riskfritt+ att man får ett stort jävla ärr

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:46.