2008-03-24, 22:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Anlins journal
Hej hej!
Nu börjar jag på ny kula. Har en annan journal här som jag avslutar i o m denna då målet är nytt.
Jag är en 36-årig trebarnsmamma som tappat formen totalt. Min äldsta kille fyller 17 nu, mellankillen fyller 14 och min yngsta dotter fyller 2 efter sommaren. Innan hon kom så var jag vältränad och väldigt nöjd med min kropp, men under graviditeten fick jag enorma problem med bäckenet och kunde till slut nästan inte gå. Nu har jag varit ganska symptomfri i ca 6 månader, men har svårt att få till det med tiden att träna. Jag pluggar samtidigt som jag fått nytt jobb och tröstäter när jag inte kan göra det jag plannerat. Jag har tyckt synd om mig själv och gått upp i vikt, massor!
Jag ska lägga upp en bild på mig hur jag såg ut innan min senaste graviditet, och en på hur jag ser ut nu, och sen ska jag lägga upp bilder vartefter jag blir mer tränad igen och förhoppningsvis går ner i vikt igen. Innan hon föddes vägnde jag 55-57 kg, men 60kg skulle jag vara nöjd med. Jag är 168 cm lång.
Jag hoppas på det här sättet att jag inte kommer tappa motivationen även när det blir svårt.
Då kör vi!
|
|
2008-03-24, 22:40
|
|
Registered User
|
På söndag ska jag springa premiärmilen. Målet är just nu att ta mig i mål. Jag är dåligt tränad, och just nu har jag ont i halsen och hostar, så träningen kommer ligga nere nån dag till så där....
Nästa vecka ska jag börja på gym, det ser jag fram emot. Jag har saknat det enormt! Hoppas bara att det inte kör sig. Är hela tiden så beroende av andra när jag ska träna, som kan passa lillan. Orkar inte alltid sätta igång vid 20-tiden när hon sover... (Ja, jag är gift och bor med pappan, men han jobbar så mycket mm)
Men men, den här veckan får jag ägna åt att plugga.
|
|
|
2008-03-24, 22:58
|
|
Triatleten
Reg.datum: Apr 2006
|
Välkommen tillbaka!
|
|
2008-04-01, 14:13
|
|
Registered User
|
Tack så mycket!